Gå til innhold

Stryk, sTryk og stryk hva skjer med meg?


salte aper

Anbefalte innlegg

fikk ikke sove :innocent:

 

men skal slutte å tulle :tease: må skaffe meg en jobb nå :cry: det kan bli litt vanskelig, eller er det ikke lettere få jobb i dagtid enn kveldstid?

Kommer vel helt ann på hva du sikter etter. Skal du jobbe på mac'ern kan du sikkert gå kveldsskift. I butikk eller liknende er det vel enklest med dagjobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Kan vel si at jeg gikk på grunnkurs el. for et år siden.. Kan si at jeg ikke akkurat fikk de beste karaterene!

 

Kom ikke vidre på samme skole (noe som var litt leit). Søkte meg inn på VK1 Elektro. Men ble satt på venteliste osv!!

 

Fikk til slutt plass på en skole 6mil en vei på vk1 elektronikk, noe som jeg ikke akkurat ville.

 

Takka nei til plassen å venta på venteliste i 1 månde.. Etter det begynnte jeg å høre på andre diverse skoler som det kunne være mulig å begynne på..

 

Fant til slutt en skole 6.5 mil borte fra hjemmet.. Har når gått der siden våren å får nesten de beste karakterene i klassen. Er kjempefornøyd med det så klart, bortsett fra at jeg må stå opp 5.30 hver eneste morgen får å rekke en 2 timers bussvei!

 

Men det er hvert det :yes:

 

Edit: Poenget mitt er at jeg var ikke akkurat aktiv på grunnkurs, ble så missfornøyd med karakterene jeg fikk. Men etter det nye året så skulle jeg klare å bestå i faget.. Så har sitti hjemme å lest noen timer føre prøver osv. Så utrolig hva du får da :)

 

Synes faget er dritrått etter jeg forsto mer av det!

Endret av Hevley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...