OscarWoHA Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Morn. Vi er et nystartet skandinavisk PvE Alliance-guild. Som alle andre nystartede guilds tenger vi medlemmer. Vi tar ikke inn alle som søker. Dette fordi vi ønsker å holde guildet seriøst, aktivt og så lite "fjortis" som mulig. Sammen skal vi gjøre quests, raide, trade og hjelpe hverandre. For å søke, skriver du litt om deg selv, hvor gammel du er, og annen relevant informasjon. Skriv gjerne i denne tråden, men send i tillegg en mail til [email protected] Før du søker, bør du sjekke dette: Du må være 16 år eller eldre Du må oppføre deg voksent Du kan kun være med i dette guildet. (Om du allerede er med i et guild, må du altså melde deg ut av det, før du kan søke om å bli med i dette) Ha en viss peiling på hvem Elune er Sjekk også hjemmesiden for regler IRC-kanal: #eyesofelune @ Quakenet Hjemmeside: http://eoe.jungelen.net Her finner du en del info, men selvfølglig er det bare å spørre, hvis det er noe. Håper på mange fine tilbakemeldinger og svar! Endret 3. februar 2005 av CobraM
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 bah.. hvem er elune? Elune, pct, gå gjennom Warcraft campaigns Ser bra ut CobraM, jeg hadde sikkert blitt med hadde det ikke vært fordi at jeg har allerede en full klan. Men det ser bra ut, ønsker deg lykke til
OscarWoHA Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Takk skal du ha Zindre- Har oppdatert litt nå. Sjekk førstepost.
OscarWoHA Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 (endret) Kan meddele at vi har alliert (ikke slått oss sammen) oss med Legion of Light. Sammen skal vi en gang for alle, knuse The Horde! Gleder meg til vi sammen masjerer inn i The Undercity og starter et blodbad som forhåpentligvis ender all ondskap Endret 8. desember 2004 av CobraM
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kan meddele at vi har alliert (ikke slått oss sammen) oss med Legions of Light. Sammen skal vi en gang for alle, knuse The Horde! Gleder meg til vi sammen masjerer inn i The Undercity og starter et blodbad som forhåpentligvis ender all ondskap Yes, buy me a pint of ale while you are at it? Men, vi heter Legion Of Light, var egentlig bare det jeg skulle si
anon12234 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Gleder meg til vi sammen masjerer inn i The Undercity og starter et blodbad som forhåpentligvis ender all ondskap ikke få meg kåt da! Endret 8. desember 2004 av Henrik2k
OscarWoHA Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 (endret) Yes, buy me a pint of ale while you are at it? Men, vi heter Legion Of Light, var egentlig bare det jeg skulle si Vi treffes i Dwarven District i Stormwind over en kasse øl ^^ (21:54:39) (+kvitz0r) Byttet navn nå, Legions Of light kvitz0r's skyld at jeg skrev Legions. Endret 8. desember 2004 av CobraM
Kulor Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor må du være 16 år eller eldre? Det finnes mange gode spillere som er mindre.
vaskiZ Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Lykke til med å ta Sylvanas og Varimathras da.
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hvorfor må du være 16 år eller eldre? Det finnes mange gode spillere som er mindre. har vel ikke noe med hvor god spillere er, men heller om den generelle oppførselen. Selvfølgelig finnes det masse yngre folk som er moden og oppfører seg normalt, men jeg synes det er helt greit med en slik grense. Endret 9. desember 2004 av apollox
PcT Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Vi har fra Legion har ikke 16 års grense.. grunnet at vi skal ha trial i FB så da finner vi ut om de er modne eller ikke. Mener at de som er under 16 burde få en kanskje og..
riversen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Regner med at dere har lest.. http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/guilds.html Spesielt det med "ranker" i et guild? Endret 9. desember 2004 av riversen
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Regner med at dere har lest http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/guilds.html Spesielt det med "ranker" i et guild? Du vet at linken der gjør at jeg kommer til MS sin hjemmeside ja?
riversen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Regner med at dere har lest http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/guilds.html Spesielt det med "ranker" i et guild? Du vet at linken der gjør at jeg kommer til MS sin hjemmeside ja? Det var da rart.. men fikk fiksa det, problemet var at når jeg lagde hyperkobligen så ble det 2 ganger http:// ... På rad Veldig merkverdig.. Endret 9. desember 2004 av riversen
alfabanan Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Er det Elune som er Gudinne over månen? Hvorfor tilber dere akkurat henne da? Endret 9. desember 2004 av alfabanan
OscarWoHA Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Stemmer det. Elune er månegudinnen. Hvorfor vi tilber henne? Hm. Hun virker jo litt mystisk. Dessuten høres jo Elune ut som et navn kun pene jenter har.
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Stemmer det. Elune er månegudinnen. Hvorfor vi tilber henne? Hm. Hun virker jo litt mystisk. Dessuten høres jo Elune ut som et navn kun pene jenter har. Si meg en pen dame som du vet av med navn Elune. Forresten, si meg en dame du vet av med navn Elune?
OscarWoHA Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 (endret) I fantasien, din tøs. Endret 9. desember 2004 av CobraM
OscarWoHA Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Oppdaterte medlemslista. Vi er hele 6 stk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå