Gå til innhold

HVA ER AGP1 1,5 VOLT ?


oldnr7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter ikke hva folk har imot store bokstaver ? Er det bare fjortiser som driver disse sidene ??????? Ble det for mange ? nå ?

 

Hva med ___________ ble dette feil  :thumbdown:

1. Fordi det er gramatisk feil

2. Når man bruker bare store bokstaver gir man uttrykk for at man roper

3. Er det så vanskelig å følge HW's regler?

4. Det ser stygt ut

 

+mange andre grunner. Klarer du ikke dette, trenger du ikke bruke forumet. Det er frivillig :)

Endret av enl
Lenke til kommentar

Fordi store bokstaver er stygge, og tekst med bare uppercase er mye mindre lettlest enn korrekt formattert tekst. Videre er uppercase "nettsjargong" for å rope. Det blir ikke bedre av at du allerede dessverre fremstår som noe masete ved å stille samme spørsmålet to ganger, ved å starte to nye tråder i samme forum med bare 14 minutters mellomrom.

 

Tror ikke sutringen din bidrar så mye til at folk får lyst til å hjelpe deg heller. No offense.

 

...Og hvis du ikke kan/vil/klarer å søke selv, så står det du lurer på her:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Accelerated_Graphics_Port

 

Det er bare førstegenerasjons AGP-porter/kort som bruker 3.3V (AGP1x), og dette er fra pentium 2-tiden. Lite sannsynlig at kortet ditt er et slikt, tror jeg. Hva er det for noe? Et GeForce2 MX?

Lenke til kommentar

Hva med at folk slutter å si voltstyrken også? Det heter spenning(U eller V) og oppgis i Volt(V).

 

Den greia med å kalla spenning for V er jeg også litt lei.. De fleste høyskoler gjør det, jeg synes at U er mye bedre siden det da ikke er det samme som enheten.

 

Kanskje en tråd som forklarer grunnlegende elektro hadde vært på sin plass? hmm. Eller bare enkle begreper kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...