Wooho Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Skal vi tro kilden så er vist DOOM filmen under innspilling. Mer om dette på denne siden DOOM Filmen I følge artikkelen så er det ikke The Rock som står for rollen men en annen fyr pluss at filmen har ingenting med spillet å gjøre! Beklager veldig om dette har blitt omtalt før og beklager på det sterkeste! Endret 8. desember 2004 av Wooho
Doc_Chronic Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Lukter nattfilm på TvNorge laaaaaaang vei....
Snorre123 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det har blitt omtalt flere ganger før, og hadde du søkt hadde du funnet bl.a. denne tråden.
anon12234 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 blir nok en shikkerlig b film som sendes på tvnorge en helg om noen år. akurat som mortal combat filmen. men se den skal jeg absolut.
Aeternus Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Her er liit mer fakta om filmen: Doom Andrzej Bartkowiak har faktisk laget noen bra filmer tidligere så det skal ble spennende å se hva han får til. Men er personelig fryktelig skeptisk.
Zlash Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Etter hva jeg leste så virker dette mer som Resident Evil. Handler om et virus som gjør folk til zombier. Detter er IKKE Doom
hansol123 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Etter hva jeg leste så virker dette mer som Resident Evil. Handler om et virus som gjør folk til zombier. Detter er IKKE Doom helt enig men *häper den blir bra* Endret 28. desember 2004 av hansol123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå