intelli-musa Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 hvor finner jeg boter til cs 1.6? og hvor skal jeg legge dem inn? har ikke internett på maskina jeg spiller på, så det hadde vært litt kjekt med boter.
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har ikke link men vet at de heter zBot - GL
B4stian Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Mener det er noe som heter Z-bot, tror jeg lastet det ned fra counterstrike.net eller fileplanet.com
erlend92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det heter Z-bot. Jeg har cs 1.6 pob bot på plate. Der er det bare å trykke på "h" og så komemr det fram en menu med Z-bot's
intelli-musa Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 men noen som har en link til hvor jeg kan laste ned botene? jeg har prøvd på fileplanet.com, men jeg kan ikke laste ned uten å registrere mailen min, og det får jeg ikke til!
erlend92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Her Kan du laste ned z-botene dine vet du!
Windoge Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 De eneste botene som faktisk duger godt til CS er de offisielle CZ botene.
Nauz Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 De eneste botene som faktisk duger godt til CS er de offisielle CZ botene. pod bot funker fint de og da
MindTooth Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Her Kan du laste ned z-botene dine vet du! Ville bare si ifra at denne er linket til et Warez forumet!! Mvh Birger
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 http://www.axia.org.uk/downloads/incoming/cs16-bots.zip
Windoge Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 De eneste botene som faktisk duger godt til CS er de offisielle CZ botene. pod bot funker fint de og da Joa, men fortsatt veldig enkle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå