Gå til innhold

Klassikeren Nokia 8850 in das Haus


Anbefalte innlegg

Var det ikke den som ga wap til folket fordi den var så billig? :yes: En kamerat av meg hadde en slik som han etterhvert hadde tygd av antenna på..

Jo, det var kanskje den det. Husker ikke om det var den der eller en annen, men det kan sikkert Mobilguiden666 svare på. :)

 

bufodill: Joda, greit at de fikser det lett, men det er litt kjipt når man har kjøpt en telefon til 6000 (i mitt tilfelle) og må levere den inn en gang i halvåret fordi displayet gir seg.

 

Uansett, 8850 er en griselekker telefon. En klassiker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få dem mye billigere enn 1000 kroner, har sett enkelte solgt for 500 kroner, men det kommer jo selvfølgelig an på hvor strøkne de er. Nå er det kommet en slags retro-telefon, men den er kanskje ikke kommet ut i Norge 8855?

 

Jeg vil si at det er fineste tlf som er lagd, sammen med Motorola V70.

Lenke til kommentar
Avansert før vs. avansert nå:

har sett på bildet gjentatte ganger nå, men jeg finner rett og slett ikke den nye avanserte mobilen?

Nei det er jo dessverre de av oss som mener at alt som ikke har muligheten til å styre en dildo via bluetooth er utrangert utstyr.

Dårlig eksempel. 6600 har meget gode bluetooth-egenskaper, og ville sannsynligvis kunne styrt en bluetooth-dildo om denne hadde støtte for mobiltelefoner. Det blir da opp til dildoen, ikke mobilen.

 

Men uansett, tror du skjønte poenget mitt fint. Jeg annser ikke 6600 som en veldig avansert telefon lenger, og det å kategorisere 8850 og 6600 i samme kategori (sett bort ifra tid) synes jeg blir feil.

Lenke til kommentar
Var det ikke den som ga wap til folket fordi den var så billig?  :yes: En kamerat av meg hadde en slik som han etterhvert hadde tygd av antenna på..

Jo, det var kanskje den det. Husker ikke om det var den der eller en annen, men det kan sikkert Mobilguiden666 svare på. :)

 

bufodill: Joda, greit at de fikser det lett, men det er litt kjipt når man har kjøpt en telefon til 6000 (i mitt tilfelle) og må levere den inn en gang i halvåret fordi displayet gir seg.

 

Uansett, 8850 er en griselekker telefon. En klassiker!

Stemmer. Det var talkabout som ble gitt i store volum. Telenor Mobil og Sense ha en slik til alle ansatte. Hadde 7 stk en periode men fytti katta! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Avansert før vs. avansert nå:

har sett på bildet gjentatte ganger nå, men jeg finner rett og slett ikke den nye avanserte mobilen?

Nei det er jo dessverre de av oss som mener at alt som ikke har muligheten til å styre en dildo via bluetooth er utrangert utstyr.

Dårlig eksempel. 6600 har meget gode bluetooth-egenskaper, og ville sannsynligvis kunne styrt en bluetooth-dildo om denne hadde støtte for mobiltelefoner. Det blir da opp til dildoen, ikke mobilen.

 

Men uansett, tror du skjønte poenget mitt fint. Jeg annser ikke 6600 som en veldig avansert telefon lenger, og det å kategorisere 8850 og 6600 i samme kategori (sett bort ifra tid) synes jeg blir feil.

Jeg er uenig med deg og syns fortsatt den holder greit følge.

Lenke til kommentar
Du kan få dem mye billigere enn 1000 kroner, har sett enkelte solgt for 500 kroner, men det kommer jo selvfølgelig an på hvor strøkne de er. Nå er det kommet en slags retro-telefon, men den er kanskje ikke kommet ut i Norge 8855?

 

Jeg vil si at det er fineste tlf som er lagd, sammen med Motorola V70.

8855 er vel egentlig en gammel Asia-telefon. Sånn som Nokia 8850 var en 8210 i et penere deksel, så er 8855 en 8310 i penere deksel... Så den i hvertfall i butikker på Filippinene for over et år tilbake. Ser folk som prøver å lure til seg 4-5000 kroner for disse på Qxl under påskudd av at man får noe supert og eksklusivt. Mener å huske at den kosta rett under 3000,- ny i butikken.

 

R26_XL.jpg

Lenke til kommentar
Men uansett, tror du skjønte poenget mitt fint. Jeg annser ikke 6600 som en veldig avansert telefon lenger, og det å kategorisere 8850 og 6600 i samme kategori (sett bort ifra tid) synes jeg blir feil.

6600 har aldri vært en meget avansert telefon egentlig, men å kalle den litt indirekte utdatert blir feil, holder fortsatt forbausende godt følge med andre nyere telefoner på markedet ifølge meg. Som andre S60'er av en litt eldre årgang.

 

-

8850 var noe ja :)

 

Prisen på den tiden var selvsagt pris, men da telefonene var relativt like egentlig på den tiden så betalte man for stilen/designet. Om dette var verdt pengene, ja det kan diskuteres.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...