Gå til innhold

Komplett.no dårlig butikk - personlig mening.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slutt å plag gutten.alle er ikke like flinke til å forklare seg.noen kan skrive og noen kan prate for seg.og jeg er blank på begge.

Endret av nosto
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del, gutten har lov til å klage over dårlig service, det er i alles interesse. Men det må være sakelig og ordentlig.....Slik trådstarter har gjort her inviterer jo bare til irritasjon og føyer seg inn i rekken over dårlige tråder om hvor fæle webshoppene er.

Skrevet

Stian_A, hva med å forklare litt mer??? Hvordan pakka du den inn? Hva søren hadde kameraten din med dette å gjøre?

Jeg vil anbefale deg å lese over innleggene dine, og se om det gir noen særlig mening for andre også, for slik det står nå, gjør det ikke det :p

Skrevet

Hvorfor starte denne tråden? Er ikke dette minst en 1/2 år gammel sak?

Her

Kanskje på tide å innse at kanskje du selv har gjort en feil

Skrevet

Om det er snakk om samme pakke her... :blink:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du lagde denne, annet enn for å prøve å spre dårlig nytt om komplett....

Skrevet
Hvorfor starte denne tråden? Er ikke dette minst en 1/2 år gammel sak?

Her

Kanskje på tide å innse at kanskje du selv har gjort en feil

I lys av denne informasjonen stenger jeg tråden tils trådstarter kontakter meg med oppfølgingsinnlegget som må inneholde den informasjonen som trengs for å gjøre denne klagen saklig.

Stenges også midlertidig da folk virkelig ikke kan slutte med sine "søte og koselige" utsagn...

Mvh ponke

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...