Kim Roger Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 jeg trenger hjelp her, får ikke lasta ned realism moden. får en ¨not found" error på alle de 3 mirrorene som står på twcenter. er det browsern min (bruker opera 7.5) som sliter? eller er det serverene? er det noen andre steder jeg kan laste den ned?
Snorre Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Tror helst det er serverene ja. http://www.strategyinformer.com/downloads/rometotalwar.shtml Googlet etter modden og fant denne siden etter 15 sek. Hvis den heller ikke funker så må det være noe med maskinen din/browseren
Chasseur Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 @ Orresnei Skulle akkurat til å spørre om det samme
Kim Roger Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 (endret) har sett den jeg og, men det er v1. hjelper ikke så mye akkurat. tror det er v1 etter som at det sto det i nedlastings fila edit: hvis serverene ikke blir fiksa; gidder noen å sende meg moden over msn, hvis den ikke er for stor? Endret 7. desember 2004 av Kim Roger
Idioteque Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Den som er på Strategyinformer er v1.0 eller noe, den nyeste nå er vel 4.1. Kim Roger, skulle gjort det hadde jeg hatt den
Kim Roger Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Den som er på Strategyinformer er v1.0 eller noe, den nyeste nå er vel 4.1. Kim Roger, skulle gjort det hadde jeg hatt den hehe, har funnet den nyeste på en annen side nå, men takk uansett
Chasseur Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Den er oppe å går på den originale linken nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå