Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min vw golf rallye g60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk jeg gjort litt i dag og, skulle montere den nye bensinpompa men manglet en nipel så ble ikke noe av det. byggd ferdig eksosen. bare til og montere nå :) . er ikke så lenge igjen nå. fikk tatt et par bilder og av div.

post-63178-1155760780_thumb.jpg

post-63178-1155760789_thumb.jpg

post-63178-1155760798_thumb.jpg

post-63178-1155760812_thumb.jpg

post-63178-1155760821_thumb.jpg

Skrevet

jeg synes det er rart at den er såpass tung!?

1250kg?

da blir noe poenget med liten bil borte..

golfen som står på gårdplassen her ute veier vel nærmere 880kg nå tenker jeg ^^

må bare puffe litt mer gamp så blir den bra =>

Skrevet

ja, veier en del mer.Mener og huske min veiet 1260 me full tank og meg inni,nå er ikke jeg verden største kar så :p

Mesteparten av den extra vekten ligger i 4x4 drivverket, vet ikke hvor mangen kilo det veier ,men er litt. så er det en del mar sveiser på rallyen, er avstivet alle vinkeler org fra vw motorsport.

Hehe, men med mer gamp så er det :thumbup:

Skrevet

fikk tlf fra sstuning i dag. chipen ble laget i dag. SNStuning usa fikk oppdraget om og programere den, så innen et par dager har jeg den, snart opp start, håper den starter og går i løp av helgen

Skrevet
Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta?

6727393[/snapback]

den kommer orginalt med den fronten og den har ingenting med jettafront og gjøre... jettafronten har en helt annen design

Skrevet
Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta?

6727393[/snapback]

den kommer orginalt med den fronten og den har ingenting med jettafront og gjøre... jettafronten har en helt annen design

6728060[/snapback]

Roger..

Har bare sett flere Golfer med front fra Jetta, for å få firkant-lykter.. Alle "vanlige" golfer ble vel levert med runde?

Skrevet (endret)

tja det ble vel levert noen med såkalt "westmoreland" front (veldi usikker på om det er det riktige navnet) med dobble firkantlykter..... men de aller fleste mk2er ble levert med enkle eller dobble runde lykter

sorry for O.T

Endret av exs
Skrevet

filmklipp av første oppstart. eksosbandasjen ga fra seg litt røyk da den ble varm for første gang, er ikke noe farligt.

helt vill lyd i den, ohh gleder meg te og kjøre me den. har ikke fått chipen enda så, starta den på org, kan ikke kjøre noe på den.

Skrevet

skulle fått chipen i går, hadde store planer om og kjøre me den i helgå, men nei :( . gikk ikke helt etter plannen det.

klør som f..... etter å få kjørt litt :D . ser ut som jeg må vente til etter helgen. Trist

Skrevet

Kjedelig at du ikke har fått chippen, men det er jo moro når det starter. Kikket på videoen din, du burde vel flytte luftfilteret lenger fram i motorrommet og avskjerme det.

Skrevet

å fytti grisen så råfeit g3!

det er slik den burde vært.

misunner deg de pengene du tydligvis har til en turbokonvertering ralleyraider. hadde gjort seg med en 8vT i gti'n min og.

Skrevet

hehe, har brugt en en halv års lønn nå, me kjøp av bilen og da :whistle:

koste å vær kar,hehe.

fikk den nye grillen min og i dag, fikk det utrolig raskt fra norsk bildelesenter. Skal opp og ta et par bilder av bilen i mårå. Var nede på jobben og lakkerta intercooler rørene og, sorte me noen anonyme lilla flake/pearls i, ble litt tøfft faktisk.

Mere bilder kommer

Skrevet

her er et par bilder til di nysjerrige :D

fikk nettopp tlf om at chipen var ferdig programret, skal ut og hente den nå snart. blir nok en ny film i kveld,vis alt går etter plannen

post-63178-1157291830_thumb.jpg

post-63178-1157291851_thumb.jpg

post-63178-1157291861_thumb.jpg

post-63178-1157291871_thumb.jpg

post-63178-1157291886_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...