Gå til innhold

Nokia 6170 er på plass


Anbefalte innlegg

Så er nok en nykommer her..

 

Nokia 6170 i børstet stål og egentlig ganske lekkert design. Synd den skuffer på innsiden..

 

Lite minne (4MB), ikke radio, ikke BT, ikke minnekort. Men ikke så overraskende med en S40 telefon. Positive er jo en større skjerm! 128X160 er nytt på S40 telefoner.. og den virker nå bra! 2 skjermer og en rask prosessor også, rask og fin..

 

Er nå happy med den jeg!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøft.

Grattis med ny mob da. :thumbup:

Er veldig nysgjerrig på menysystemet på 128x160 s40-modeller..(Lurer på om det heter s45 på 128x160, men er stort sett det samme)

Du gidder ikke legge ut noen bilder eller skrive om hvordan det er?

Hvordan er telefonen elers å bruke?

Hvordan er det med spill?

Og blir skjermbildet bedre eller sånn ca like bra som på 176x208skjermer?

 

Sorry hvis jeg øser deg ned med spørsmål, men er veldig nysjerrig ;)

Lenke til kommentar

Tøft.

Grattis med ny mob da. :thumbup:

Er veldig nysgjerrig på menysystemet på 128x160 s40-modeller..(Lurer på om det heter s45 på 128x160, men er stort sett det samme)

Du gidder ikke legge ut noen bilder eller skrive om hvordan det er?

Hvordan er telefonen elers å bruke?

Hvordan er det med spill?

Og blir skjermbildet bedre eller sånn ca like bra som på 176x208skjermer?

 

Sorry hvis jeg øser deg ned med spørsmål, men er veldig nysjerrig ;)

 

EDIT: Sorry, den kom to ganger

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Den bruker Series 45.

Bilder finner du her. Skjermbildet er selvfølgelig ikke like bra som ved 176x208, ettersom dette er lavere oppløsning.

Såpass har jeg skjønt, altså..

Lurte bare på om det er stor forskjell, eller om det var forskjell hvis man så nøye eller sånt...

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Hvordan er den utvendige skjermen? Synes designet på denne telefonen er pent, men den skuffer teknisk. Likevel interessert i å høre om den utvendige skjermen...

 

I morgen drar mammaen til kjæresten min til Kina og Hong Kong. Jeg gleder meg til hun kommer tilbake. Det blir tre lange uker, men da har hun med en mitsubishi m900 til meg :D

Lenke til kommentar
Den bruker Series 45.

Bilder finner du her. Skjermbildet er selvfølgelig ikke like bra som ved 176x208, ettersom dette er lavere oppløsning.

Såpass har jeg skjønt, altså..

Lurte bare på om det er stor forskjell, eller om det var forskjell hvis man så nøye eller sånt...

Det kommer ann på størrrelsen på skjermen, hvis du har en 2.2" skjerm med 176x208pikslers oppløsning så blir det klart et bedre bilde enn 128 x 160 piksler, man ser det ganske tydelig hvis skjermene er like og du har begge telefonene ved siden av hverandre.

 

Hvorfor lurer du på det egentlig?

 

Back to topic:

Heftig design på denne telefonen, er den tung i forhold til størrelsen?

Lenke til kommentar
Den bruker Series 45.

Bilder finner du her. Skjermbildet er selvfølgelig ikke like bra som ved 176x208, ettersom dette er lavere oppløsning.

Såpass har jeg skjønt, altså..

Lurte bare på om det er stor forskjell, eller om det var forskjell hvis man så nøye eller sånt...

Det kommer ann på størrrelsen på skjermen, hvis du har en 2.2" skjerm med 176x208pikslers oppløsning så blir det klart et bedre bilde enn 128 x 160 piksler, man ser det ganske tydelig hvis skjermene er like og du har begge telefonene ved siden av hverandre.

 

Hvorfor lurer du på det egentlig?

 

Back to topic:

Heftig design på denne telefonen, er den tung i forhold til størrelsen?

:no: Så nå at jeg skrev feil i det første innlegget mitt...

Der skulle det stå "værre" og ikke "bedre". Sorry...

Vet godt at det blir forskjell på 128x160 og 176x208.

Lurte egentlig på hvor stor denne forskjellen egentlig er, siden skjermene har like store mål, men ikke oppløsning.

Har vurdert 7270, og den er jo egentlig bare 6170 med noen forbedringer på, men bruttern skal ha 6260 og vi er tvillinger, så det hadde vært irriterende hvis han gikk rundt med bilder som var mye bedre enn mine.

 

Back to topic:

Er det sant at den bare har 4mb?

Du kan sjekke på minnestatus på telefonen.

Det står på Nokia at den har 4mb, men der står det ofte feil.

Har hørt at den har 11,5 mb.

Gidder du sjekke dette?

 

 

PS: hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke skal ha 6260 som bruttern, så prioriterer jeg litt brukervennlighet, selv om jeg har storre hender. Den er jo større en en hamster jo! :thumbdown:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Det sier egentlig seg selv. Pikslene blir jo forminsket, og vi får bedre kvalitet.

Jeg vet godt at det blir forskjell...

Veldig, veldig, veldig godt.

Det jeg lurte på var hvor stor denne forskjellen egentlig er.

 

Håper folk slutter å skrive innlegg om hvor dum jeg er som spør om det, hadde jeg ikke skjønt det?, er jeg en neandertaler?, henger jeg med i tiden?

Okey?

 

Gidder noen å poste bilder av samme motiv i 128x160 og i 176x208 så man kan se hvor stor forskjellen er?

Der ville vært fint.

 

(Hey, Mr.Fungus? Følg med på testen din av T5100, det raser inn med spørsmål... :thumbup: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...