Gå til innhold

hvilke spillmagasin leser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste før; PC Gamer

Leste for senest et halvt år siden; PCGW / Incite - men jeg takler bare ikke det bladet. Virker så amatørmessig i forhold til PC Gamer.

Når jeg er på hytta; Hjemme PC og stort sett alt annet som er å få tak i i butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDGE. Leser det hver måned. Eneste bladet som er intelligent og balansert nok skrevet til å være verdt det. Alle de andre er bare glorifiserte reklameblader som hyper opp så godt som alle spill.

Noen ganger kjøper jeg også andre blader også, men bare hvis det er en demo jeg har lyst på med.

enig

Skrevet

Abbonerte i sin tid på norske PC Player, var et veldig bra blad. De gikk nedom og hjem etter at de ble kjøpt opp av Egmont (tror det var de). Etter det gikk det litt i ymse blader, men fortrinnsvis engelske PC Zone.

Nå? Gamer.no :thumbup:

Skrevet

Før leste jeg alltid Playstation 2 Magazine. Nå for tiden bruker jeg www.gamer.no aktivt for å lese omtaler, intervjuer, sniktitter m.m. Synes den siden er veldig bra :) Ellers ser jeg på SpillMagasinet og leser en del anmeldelser på VG, Dagbladet og ITavisen.

Skrevet

Hey!

Jeg leser GamesMaster. Da får du all informasjon om alle konsoler inkludert data.

Jeg har hver trofast til dette bladet i 3 år og er meget fornøgd!

Klart en vinner i mine øyner :thumbup:

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Før leste jeg en del Incite PCgames (tor de byttet navn for en stund siden).

Abbonerer på Komputer For Alle da, og har gjort det i over 4 år nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...