espinos Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei. Hvilke spillmagasin leser dere?? Hva synest dere er best? Og hvor lenge har dere vært trofast til bladet. Meg med andre ord Liker best PCGW norge! Endret 6. desember 2004 av espinos
Nevnarion Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Før så leste jeg Offisielt Norsk PS2 Magazine hver eneste måned. Det var jeg trofast til helt fra de startet opp med Offisielt Norsk PlayStation Magazine høsten 1999. Men nå har jo det forsvunnet/nedlagt Så nå kjøper jeg egentlig ikke så ofte spillmagasiner. Kjøper noen ganger et par av de engelske PS2 bladene (PSM2, PSW, Official UK PS2 Magazine). Og selvsagt så knabber jeg med meg et gratis eksemplar av GameReactor når jeg er innom Elkjøp eller andre sånne butikker. Ellers så henter jeg stort sett all informasjon om spill fra Internett... Edit: Ja og selvfølgelig Komputer for Alle. Ikke bare om dataspill, men også mye annen nyttig (og unyttig) informasjon. Endret 6. desember 2004 av Nevnarion
ExEsLayer Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Liker veldig godt Komputer for alle ! Det er ikke bare om spill, men om alt mulig. Har vært medlem der siden de hadde disketter (Er selfølgelig abbonent ) Endret 6. desember 2004 av ExEsLayer
whom Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Går på Komputer for alle og PC pro her. fin variasjon Slutta nettopp med PCGW. Incite var tider må jet si
Khalifen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Skulle egentlig slutte med PCGW, men jeg kjøper det stadig vekk. Edit: Glemte GameReactor. Endret 6. desember 2004 av king_of_kong
Niskivara Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 EDGE. Leser det hver måned. Eneste bladet som er intelligent og balansert nok skrevet til å være verdt det. Alle de andre er bare glorifiserte reklameblader som hyper opp så godt som alle spill. Noen ganger kjøper jeg også andre blader også, men bare hvis det er en demo jeg har lyst på med.
Tim Pop Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 I mine øyne, tankegang og hjerte er det kun EDGE som er bra nok. De har flinke journalister, er kritiske til spill som rir på hype og hyller nytenkning og spillbarhet. Det er ikke uten grunn at de bare har gitt 10/10 til fem spill. Har lest det siden sommeren 2002 og har ikke tenkt å gi meg med det. (Selv om det nye designet var litt vel uvant.)
Elyas Machera Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Edge og noen ganger PSM2, gode blader med ordentlig språk og gode journalister.
ttt Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 leser gamereactor vist eg finner det. bortsett frå det så leser eg ikkje pc blad (med unntak av i sommerferien, da leser eg dei fleste når eg er på ferie) holder meg til gamer.no
SirGalrim Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Gamer.no! Leste Gamereactor når jeg gikk på Sonans for dem la det ut i gangen der, men jeg klaerer meg fiiint uten. Gamer.no danker lett Gamereactor. Men jeg abonerte på Tekno i sin tid. Det var rått! \o/
Elensar Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 kjøper skjeldent spelmagasin, leser alt på internett.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 PCGW. kjøpte ca 4 - 6 stk føre jeg blei ab. for noen mnd siden.
Wooho Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Norske PC Gaming World! Nice blad med alt ang spill og hw!
Elendil Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Norges pcgw. Også Hjemme PC og Komputerforalle. Som har litt av kvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå