Gå til innhold

hvilke spillmagasin leser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Hvilke spillmagasin leser dere??

Hva synest dere er best?

Og hvor lenge har dere vært trofast til bladet.

Meg med andre ord Liker best PCGW norge! :D

Endret av espinos
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Før så leste jeg Offisielt Norsk PS2 Magazine hver eneste måned. Det var jeg trofast til helt fra de startet opp med Offisielt Norsk PlayStation Magazine høsten 1999. Men nå har jo det forsvunnet/nedlagt :dontgetit:

Så nå kjøper jeg egentlig ikke så ofte spillmagasiner. Kjøper noen ganger et par av de engelske PS2 bladene (PSM2, PSW, Official UK PS2 Magazine).

Og selvsagt så knabber jeg med meg et gratis eksemplar av GameReactor når jeg er innom Elkjøp eller andre sånne butikker.

Ellers så henter jeg stort sett all informasjon om spill fra Internett...

Edit: Ja og selvfølgelig Komputer for Alle. Ikke bare om dataspill, men også mye annen nyttig (og unyttig) informasjon.

Endret av Nevnarion
Skrevet (endret)

Liker veldig godt Komputer for alle ! Det er ikke bare om spill, men om alt mulig.

Har vært medlem der siden de hadde disketter :D

(Er selfølgelig abbonent :yes:)

Endret av ExEsLayer
Skrevet

EDGE. Leser det hver måned. Eneste bladet som er intelligent og balansert nok skrevet til å være verdt det. Alle de andre er bare glorifiserte reklameblader som hyper opp så godt som alle spill.

Noen ganger kjøper jeg også andre blader også, men bare hvis det er en demo jeg har lyst på med.

Skrevet

I mine øyne, tankegang og hjerte er det kun EDGE som er bra nok. De har flinke journalister, er kritiske til spill som rir på hype og hyller nytenkning og spillbarhet. Det er ikke uten grunn at de bare har gitt 10/10 til fem spill. Har lest det siden sommeren 2002 og har ikke tenkt å gi meg med det. (Selv om det nye designet var litt vel uvant.)

Skrevet

leser gamereactor vist eg finner det. bortsett frå det så leser eg ikkje pc blad (med unntak av i sommerferien, da leser eg dei fleste når eg er på ferie) holder meg til gamer.no

Skrevet

Gamer.no! :w00t:

Leste Gamereactor når jeg gikk på Sonans for dem la det ut i gangen der, men jeg klaerer meg fiiint uten. Gamer.no danker lett Gamereactor.

Men jeg abonerte på Tekno i sin tid. Det var rått! \o/

Gjest Slettet-nQdjz0
Skrevet

PCGW. kjøpte ca 4 - 6 stk føre jeg blei ab. for noen mnd siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...