Gå til innhold

Skjermkort og Halflife 2


oskadberg

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Half Life 2 og har en Dell Inspiron 8500 med Nivada GeForce4200 Go. Trodde dette skjermkortet skulle være greit nok på minimums innstillinger. Når jeg skal starte HL2 så får jeg beskjed om at videodriverne ikke er oppdatert :( . Når jeg bruker de anbefalte sidene og oppdaterer driver så får jeg fortsatt feilmeldingen om at driveren ikke er oppdatert :( .

Noen som har tips og erfaring med dette problemet :hmm: ?

 

_____________________

Har nå testet ut en omegadriver og det løste problemet. Takk til tipset i fra Ar`Kritz.

 

M

Endret av oskadberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt Half Life 2 og har en Dell Inspiron 8500 med Nivada GeForce4200 Go. Trodde dette skjermkortet skulle være greit nok på minimums innstillinger. Når jeg skal starte HL2 så får jeg beskjed om at videodriverne ikke er oppdatert :( . Når jeg bruker de anbefalte sidene og oppdaterer driver så får jeg fortsatt feilmeldingen om at driveren ikke er oppdatert :( .

Noen som har tips og erfaring med dette problemet :hmm: ?

 

M

Problemet ditt er at Dell ikke akkurat oppdaterer driverne sine hele tida. Særlig på litt eldre kort.

 

Jeg foreslår at du prøver å kjøre inn de nyeste omegadriverne fra Omegadrivers.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt Half Life 2 og har en Dell Inspiron 8500 med Nivada GeForce4200 Go. Trodde dette skjermkortet skulle være greit nok på minimums innstillinger. Når jeg skal starte HL2 så får jeg beskjed om at videodriverne ikke er oppdatert :( . Når jeg bruker de anbefalte sidene og oppdaterer driver så får jeg fortsatt feilmeldingen om at driveren ikke er oppdatert :( .

Noen som har tips og erfaring med dette problemet :hmm: ?

 

_____________________

Har nå testet ut en omegadriver og det løste problemet. Takk til tipset i fra Ar`Kritz.

 

M

Hehe. funka faktisk på fx5200....Hadde ikke regna med det

Lenke til kommentar
Ati Radon 9700 pro er vel godt nok?

Ja den er meget god den. Har den selv :thumbup:

Resten av oppsete er Semtron 3100, 2x512PC3200 og Abit KV8 Max3 og må si at HL2 kjører meget fint. 80fps i 1024x768 og 60fps i samme oppløsning men med 4xAA - 4AF.

 

 

 

 

og ... 30fps i 1600x1200 8xAA 8AF :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...