Gå til innhold

Er telenor å netcom dyrest ?


Anbefalte innlegg

Jeg har chess king nå, å er kjempefornøyd m det abb.. Hadde telenor før å netcom.. Men det var alltid dyrt å ringe fra dem :( Nå ringer jeg sånn passe mye men har faktisk bare regninger oppe i 3-400 kroner i mnd.. telenor var det dyreste jeg hadde.. nærmere

bestemt telenor djuice abb.. Hvorfor biter så mange på de dær såkalte "billi" mobilene å binder seg til Telenor å netcom for 12 mnd??? :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har chess king nå, å er kjempefornøyd m det abb.. Hadde telenor før å netcom.. Men det var alltid dyrt å ringe fra dem :( Nå ringer jeg sånn passe mye men har faktisk bare regninger oppe i 3-400 kroner i mnd.. telenor var det dyreste jeg hadde.. nærmere

bestemt telenor djuice abb.. Hvorfor biter så mange på de dær såkalte "billi" mobilene å binder seg til Telenor å netcom for 12 mnd??? :mad:

Vel, Privat+ og ActiveTalk er jo ikke grisedyre da, og mange vil gjerne ha en billig tlf. til 1 kr. isteden en makan tlf. til 1999 kr.! Men fortsatt er SMS og GRPS dyrt etter min mening på de abo.

Lenke til kommentar
Men velger du chess eller mobyson så må du jo spare ganske mye på tellerskritt og mld ??? telenor suger penger ut av folk på en eller annen måte,mener nå jeg :thumbdown: Fornøyd nå??

:)

Tja. Om man velger feks Netcom Activetalk, så får man jo en ganske så kraftig reduksjon på kjøp av ny telefon.

 

Som jeg har nevnt i en annen tråd så får du kjøpt en E710 for så lite som 600,- med abo, og andre har kjøpt Nokia 6230 til 400,- uten abo.

 

Denne kjøpssummen pluss månedsavgift og evt. innmelding er godt under beste pris uten abonnement, og da skal det MYE ringing og sms-ing før man tjener på å kjøpe telefon uten abo og bruke med feks mobyson.

Lenke til kommentar
Klarer ikke lese "og å" feil, kom tilbake når du har lært å skrive riktig.

Fra retningslinjer:

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere.

 

Kom tilbake når du har lært reglene!

Ikke det at jeg er så mye bedre.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...