anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) feast your eyes upon this!, ikke så mye å se da men. iaffal en film med han i http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=182 men hvordan i helvette fikk de onyxia utenfor ogrimmar, og masse bossere inni ogrimmar? Endret 5. desember 2004 av Henrik2k
Zindre- Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 treig server! *gler seg* Mirror 2 er mye raskere...
Mandarb Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 fann ut det:P hehe..tru ikke jeg ska prøve meg mot han fyren der med det første..hehe
Testo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 feast your eyes upon this!, ikke så mye å se da men. iaffal en film med han i http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=182 men hvordan i helvette fikk de onyxia utenfor ogrimmar, og masse bossere inni ogrimmar? det som avsluttet beta var et angrep på allebyene... av de store stygge monsterne i gamet
bjorns_1 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Er det noen som hvet om noen flere filmer av Ragnaros? Eller andre?
hinduuu Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 svær jævel, lurer på åssen man skal greie å ta han ;P Får håpe blizz setter på lvl capen etter vært, sånn at det faktisk er mulig å treffe han.
bjorns_1 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 svær jævel, lurer på åssen man skal greie å ta han ;PFår håpe blizz setter på lvl capen etter vært, sånn at det faktisk er mulig å treffe han. Hva mener du med det?
hinduuu Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Siden ragnaros er en bedere epic boss enn det Onyxia er. Så går jeg utifra at hun han også er høyere lvl enn det Onyxia er, og atm så har de som er lvl60 problemer med å se lvl'n på Onyxia og treffe hun. Og får at det skal være mulig å drepe ragnaros så må det også gå ann og treffe han. Men noen som veit om han er adda i retail us ??
zero_time Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Gleder meg til eg kjem heim frå skulen i dag, slik at eg får sett videoen.. (Sitte på skulen på ein jalla tynn-klient, og kjem sikkert til å bli banna vist eg begynner å laste ned videoer her.. ) Det om at du må sjå levelen på for å treffe noko har eg aldri hørt noko om..
hinduuu Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Altså du må ikke se lvl'n får å treffe, men ser du ikke lvl'n på mobsa du dreper så vill det bli mindre sjangs på å treffe den.
Omar Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 feast your eyes upon this!, ikke så mye å se da men. iaffal en film med han i http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=182 men hvordan i helvette fikk de onyxia utenfor ogrimmar, og masse bossere inni ogrimmar? Ikke for å pirke men byen heter Orgrimmar, ikke Ogrimmar.
bjorns_1 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hvor i WoW verden er disse bossene? Må man være høyt i level for å kunne reise dit?
uberhunter Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hvor i WoW verden er disse bossene? Må man være høyt i level for å kunne reise dit? De største bossene som Ragnaros og Onyxia er i high level dungeons. Du bør være minst 40 stykk level 55+ for at dere skal ha en minste sjangs. Onyxia skal være i en av hulene under Blackrock Mountains tror jeg at jeg har lest, men det kan ha vært et anna fjell. Når det kommer til de tre-hodede hundene og infernals og dreadlords så var det en special event som Blizzard hadde laget i og med at det var siste dag av US Open Beta. *angre på at jeg ikke var pålogget den dagen*
anon12234 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 hmm, rart at jeg ikke fikk med meg de store slagene, jeg var jo med helt til siste slutt. søren også!
bjorns_1 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg også var pålogget den siste dagen i US betan, merka ingen forsjell jeg. Rare greier. Får følge bedre med i Euro Betaen
PcT Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Det var ingen infernals eller onyxia hos meg heller.. bare HAUGE vis av raids.. men kanskje det var bare på pve servere eller bare noen få..
Anbefalte innlegg