Gå til innhold

Skills, professions og talents...


Anbefalte innlegg

Sitter å tenker ut hvordan jeg skal bygge opp characteren min, men litt usikker på hvordan læreprosessen er i spillet. Synes info om dette er litt rotete, og trenger litt hjelp fra dere som er i beta. Stemmer følgende?

 

* Talents - begrensa antall points, du får kun 1 pt per level fom lvl 10. Kan bli "unlearned" mot betaling.

 

* Professions - du kan ha 2 primary og så mange secondary profs du vil. Skill tom 250?

 

*Skills - våpen skills og parry (noe mer?). Hvor høyt kan disse trenes?

 

Er det noe begrensninger på hvor mange skills/professions du kan trene opp til max? Hvordan trenes de? Slik jeg har forstått det, så får du + på skill når du bruker skillet. Så for eksempel på blacksmithing må jeg crafte uendelig mye for å nå max skill. - Opphveinger av skillcaps må evt kjøpes?

Hvis du kan ha ubegrensa antall skills, går det greit å trene opp flere våpen skills så lenge classen du har valgt godtar det?

 

Hadde vært fett med en link til en god site som utdyper character oppbygningen. De fleste jeg har vært innom skraper bare litt i overflaten, og forklarer egentlig svært lite.

Endret av Bulle123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Talents, riktig

 

Proffesions, riktig, tror du kan komme helt opp i 300 da.

 

Skillsene er jeg ikke sikker på, men du trener dem når du bruker våpnene.

 

Du kan max ha to proffesions og alle secondary (de er, fishing, first aid og cooking)

 

Yepp, hvis du feks har herbralism, må du plukke herbs for å gå opp i skill. Oppgraderingene Expert, Master og Artisan er forskjellige, noen må du kjøpe og noen må du gjøre en spesiell quest for.

 

Ja, du kan ha så mange våpen du vil..

Lenke til kommentar

Talents kan etter det jeg har lest kun "avlæres" i betaen. Skal du spille EU beta har du uansett ikke noe å være redd for da det går rimelig kjappt å sette seg inn i hvordan skills osv fungerer. Det eneste du kan gjøre ordentlige feil med er egentlig talents point. Du kan ta opp 2 primary professions for så å kvitte deg med en av disse senere om du skulle finne ut at du ikke har bruk for det eller at du har mer bruk for et annet.

 

Fra http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/skills.html

"Will Hunters who train in bows and rifles always be better than say a Warrior who has trained to the same level of said weapons?

They will very likely be very similar in skills; however, the Hunters will have additional abilities with those weapons that are unique to the class. This will ultimately make them more powerful with ranged weapons."

 

Maks våpen skill øker med 5 for hver lvl, dvs det gjorde ihvertfall det frem til lvl 14 på min hunter. Går derfor utifra at det er likt hele veien til 60. Maks blir da 300 eller 305 ettersom noen raser har 5 ekstra skill innen en type våpen. Dwarf f.eks har + 5 gun skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...