Gå til innhold

Validating Steam files


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du i det hele tatt spilt det da???

For vis ikke så kan det jo være at spillet mangler noen filer som trengs for å spille det,

å da vil steam laste ned filene som mangler...

Vis du kobler av steam før filene blir lastet ferdig, vil steam fortsette å laste neste gang du logger på igjen..

 

EDIT vis det er en patch så er jo ikke den så evig stor at det gjør noe!

Vil ikke ha problemer <Nesten hver gang> han spiller det da!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
det er fordi den oppdaterer spillet (patch)

Jeg vet ikke, men patche spillet hver gang??

 

Mvh Birger

det er 3 patcher ute eller hva det var.. kan jo hende at den ikke oppdaterte alle 3 på en gang.. vet ikke.. men ver gang det går rykter at det er sluppet en patch så får jeg dette på steam.. så det er noe i det ;)

Lenke til kommentar
Men det er jo irriterende at man ikke kan selv velge om man skal installere oppdateringa eller ikke. Hvis jeg er hypergira på å spille hl2 har ikke jeg lyst å vente kvarter på å installere patch, det kan jeg gjøre når jeg har god tid det...

Man kan jo gjøre slik at den ikkje oppdaterer automatisk. Det kan man gjøre i properties.

Lenke til kommentar

Det er ikke noen oppdatering som noen her tror....Det er det at Steam skal skjekke at alle de j*vla filene er lovlige........Hver gang........Og nå skal den plutselig ikke bare skjekke HL2, men plutselig HL2DM og enda to greier til....Som tar 5-10 minutter hver........Er like før jeg sletter hele HL2 ass, kan ikke vente en halvtime før hver gang jeg skal spille :mad::cry::nei::ermm::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...