Gå til innhold

Ny HD ~250GiB

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny Harddisk.

• 200~250GiB
  • S-ATA
  • 7200RPM
  • Stillegående er et +
  • ~1200,-

Jeg hadde ikke tenkt å bruke noe serlig mer enn 1000,- men er villig til å strekke meg til 1200,- +frakt.

Jeg har sett på en Hitachi Deskstar 7K250 250GB S-ATA til 1195,- men har ikke så mye peiling på harddisker. Siste jeg kjøpte var 2 stk WD 120GiB SE som har virka helt fint siden jeg fikk dem.

Noen som har gode eller dårlige erfaringer med den Hitachi harddisken(e)? Tror ikke jeg har hatt noen av dem før. Var forresten den billigste 250GiB disken jeg kunne finne blant Netshop, PSdata og Komplett.

Jeg har forresten Asus K8N-E Deluxe og 2 stk. IDE harddisker fra før, nye disken blir lagringsdisk og spill disk.

Ser at den ikke er noe serlig billigere andre plasser... Netshop var nr. 3 på lista i prisguiden med 15,- dyrere.

Takker for seriøse svar.

Edit: Ser ut som disken var en av dem bedre i testen hos tomshardware.

Endret av PantZman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny Harddisk.

• 200~250GiB
  • S-ATA
  • 7200RPM
  • Stillegående er et +
  • ~1200,-

Jeg hadde ikke tenkt å bruke noe serlig mer enn 1000,- men er villig til å strekke meg til 1200,- +frakt.

Jeg har sett på en Hitachi Deskstar 7K250 250GB S-ATA til 1195,- men har ikke så mye peiling på harddisker. Siste jeg kjøpte var 2 stk WD 120GiB SE som har virka helt fint siden jeg fikk dem.

Noen som har gode eller dårlige erfaringer med den Hitachi harddisken(e)? Tror ikke jeg har hatt noen av dem før. Var forresten den billigste 250GiB disken jeg kunne finne blant Netshop, PSdata og Komplett.

Jeg har forresten Asus K8N-E Deluxe og 2 stk. IDE harddisker fra før, nye disken blir lagringsdisk og spill disk.

Ser at den ikke er noe serlig billigere andre plasser... Netshop var nr. 3 på lista i prisguiden med 15,- dyrere.

Takker for seriøse svar.

Edit: Ser ut som disken var en av dem bedre i testen hos tomshardware.

Jeg synes Hitachi er veldig bra jeg....stillegående og problemfrie hos meg iallefall.

Skrevet

Tror jeg får kjøpe meg en slik da, vente noen dager og se om det kommer noen alternativer i julekalenderen ;)

Ingen som har noen andre alternativer til harddisk?

200GiB går sikkert om det er stor forskjell i pris/ytelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...