genetex Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hallo. før når jeg spillte cs 1.6 på internett brukte jeg en kompis sin steam konto, eller vi delte. Den dagen jeg fikk hl2, instalerte jeg det uten å tenke på att jeg gjorde det over kompisens konto, men det har gått fint å spille css og hl2 DM helt til nå når han skiftet pass. Han vil sikkert ikke dele den lenger med meg nå og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. jeg kan ikke lage ny steam konto, fordi der står det bare att cdkey in use når jeg skal registrere den. må min kompis slette sin steam konto? eller kan han bare slette hl2? eller har jeg tabba meg skikkeli ut og må kjøpe meg ny cd key?
halvardm Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jepp du har nok mista den ja.. Heh, kan kanskje vere at hvis begge sender en mail til Valve at du får den tilbake. Bare å prøve..
Superslask Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 spør om han vil kjøpe seg hl2 da vettu, og gi den cdkeyen til deg, siden han allerede har en cd key godkjent på sin egen konto.
Bytex Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Vi brukere kan ikke slette en steam-konto. Og å avinstallere hjelper ingenting, kontoen er låst til cdkey/email-adressen på serverne til valve, ikke bare hans PC. Tenk så kjapt noen stykke hackere hadde lagd et tool der DE kunne slette kontoer som de ville, hvis det gikk an på et vis for vanlige folk å slette Steam-kontoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå