anon12234 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) se på Thelyna nede på siden: http://en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wo...5&p=1#post22085 vet ikke om dette var noe nytt men Endret 4. desember 2004 av Henrik2k
Beeblebrox Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Dette er jo fra forumet til European Closed Beta, og den har nok pågått en god stund lenger enn den amerikanske ferdige utgivelsen. Så at både Thelyna, og sannsynligvis en god del andre, har nådd level 60 der er ikke så rart. Edit: Litt for treg Endret 4. desember 2004 av Beeblebrox
Omar Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Eu Closed betaen har vel vært oppe i et par måneder nå, så det er vel ikke utenkelig at noen av de har blitt lvl60...
zero_time Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Og dessuten går man mykje raskare opp i level i betaen, enn kva ein vil gjøre i den endelige versjonen.. edit: skriveleif.. Endret 4. desember 2004 av zero_time
nåvi Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Og dessuten går man mykje raskare opp i level i betaen, enn kva ein vil gjøre i den endelige versjonen.. edit: skriveleif.. Og hvor har du det fra da?
Zindre- Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 nåvi, det er sånn i nesten alle mmo betaer... Huff, jeg kjeder meg så mye at jeg kanskje skal begynne med litt KO
Supernaut_ Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Xenif på us retail toppet lvl 60 akuratt. Han er Troll rouge.
ahdrage Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er godt gjort på 10 dager. Men det er vel flere som har delt en profil slik at de har spilt 24/7 til de klarte å nå lvl60...
Sponis Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er godt gjort på 10 dager. Men det er vel flere som har delt en profil slik at de har spilt 24/7 til de klarte å nå lvl60... Betaen har vart mykkje lenger enn 10 dager.
haakoo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er godt gjort på 10 dager. Men det er vel flere som har delt en profil slik at de har spilt 24/7 til de klarte å nå lvl60... Betaen har vart mykkje lenger enn 10 dager. Det var ikke snakk om betaen, men us retail som ble lansert/sluppet 23. november.
Aasgaard Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Og dessuten går man mykje raskare opp i level i betaen, enn kva ein vil gjøre i den endelige versjonen.. Det gikk rykter om det, men jeg tror ikke det er slik. Blizzard har heller aldri sagt noe som tyder på det.
zero_time Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Og dessuten går man mykje raskare opp i level i betaen, enn kva ein vil gjøre i den endelige versjonen.. Det gikk rykter om det, men jeg tror ikke det er slik. Blizzard har heller aldri sagt noe som tyder på det. Okei.. ganske greit å få det der avklart.. Det hadde jo blitt litt vanskelig for blizzard dersom det hadde vert slik, pga. at dei måtte ha endra på ein del ting... Eg synest at eg kom ganske raskt opp i level betaen.. så då blir nok slik i den endelige versjonen og.. Dette blei kanskje litt off-topic..
anon12234 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 hehe, my mistake . glemte at jeg var på eu forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå