Gå til innhold

slett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er jo fra forumet til European Closed Beta, og den har nok pågått en god stund lenger enn den amerikanske ferdige utgivelsen. Så at både Thelyna, og sannsynligvis en god del andre, har nådd level 60 der er ikke så rart. ;)

Edit: Litt for treg

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Eu Closed betaen har vel vært oppe i et par måneder nå, så det er vel ikke utenkelig at noen av de har blitt lvl60...

Skrevet (endret)

Og dessuten går man mykje raskare opp i level i betaen, enn kva ein vil gjøre i den endelige versjonen..

edit: skriveleif..

Endret av zero_time
Skrevet
Og dessuten går man mykje raskare opp i level i betaen, enn kva ein vil gjøre i den endelige versjonen..

edit: skriveleif..

Og hvor har du det fra da?

Skrevet
Det er godt gjort på 10 dager. Men det er vel flere som har delt en profil slik at de har spilt 24/7 til de klarte å nå lvl60...

Betaen har vart mykkje lenger enn 10 dager.

Skrevet
Det er godt gjort på 10 dager. Men det er vel flere som har delt en profil slik at de har spilt 24/7 til de klarte å nå lvl60...

Betaen har vart mykkje lenger enn 10 dager.

Det var ikke snakk om betaen, men us retail som ble lansert/sluppet 23. november.

Skrevet

Det gikk rykter om det, men jeg tror ikke det er slik. Blizzard har heller aldri sagt noe som tyder på det.

Skrevet

Det gikk rykter om det, men jeg tror ikke det er slik. Blizzard har heller aldri sagt noe som tyder på det.

Okei.. ganske greit å få det der avklart.. Det hadde jo blitt litt vanskelig for blizzard dersom det hadde vert slik, pga. at dei måtte ha endra på ein del ting...

Eg synest at eg kom ganske raskt opp i level betaen.. så då blir nok slik i den endelige versjonen og..

Dette blei kanskje litt off-topic..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...