Gå til innhold

Er Dette AGP Slot? (Med Bilde)


m-momr

Anbefalte innlegg

SÅ jeg og trenger et "low profile" kort?

I følge informasjon hos ABIT så skal det kortet støtte AGP 8x (3.0), så da skal du kunne bruke annet enn low profile kort.

 

På desktop PC-er (Small Form Factor, eller SFF) er det som tidligere nevnt trangt om plassen, så derfor blir det lagd slike løsninger som low profile (finnes også i PCI og RAM). Du kan bruke nye kort i den slot'en, så fremt de da er low profile som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange rare svar her..

 

At det er en AGP port har blitt slått fast nå.. Low prifile betyr rett og slett at kortet er mindre. Som dere vet er jo en del kort blitt rimelig store.

 

Desktop pc betyr rett og slett at datamaskinen ikke er et tower, men det betyr likevel ikke at du MÅ ha et low profile skjermkort.

Lenke til kommentar
http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338239&hl=

linken til der jeg har spurt.. Skjønner ikke detta jeg.. har hatt to skjermkort som jeg skulle ha satt på hovedkortet som ikke passer, det er et som har lik løsning som dette

 

agp_registration_tab.jpg

Men dette passer ikke!

 

Så et som er et voodoo 3 kort, som er slik at det er feil vei for agpporten på hovedkortet!

det der er et pci kort., nei det er det jo åpenbart ikke.

mente egentlig ISA men det har o også bare to spor.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338239&hl=

linken til der jeg har spurt.. Skjønner ikke detta jeg.. har hatt to skjermkort som jeg skulle ha satt på hovedkortet som ikke passer, det er et som har lik løsning som dette

 

agp_registration_tab.jpg

Men dette passer ikke!

 

Så et som er et voodoo 3 kort, som er slik at det er feil vei for agpporten på hovedkortet!

det der er et pci kort.

Sorry ! feil svar.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...