Gå til innhold

Hva er det beste FPS-spillet synet dere!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

duke nukem 3d, quake... og så cs

EDIT: wolfenstein 3d burde nevnes, det var jo starten.. jeg husker jeg ble kvalm av å spille det, ble svimmel og rar.. nå ler jeg av det, tilogmed doom er jo skikkelig ræva.

Endret av opticus
Skrevet (endret)

Selv om dette er et forum dedikert til Pc spill må jeg Golden Eye(:tease: ) til Nintendo 64.

Med nærmere ettertanke kanskje det første IgI spillet fordi det var det første FPS jeg fikk til PC.

Endret av Solid Knight
Skrevet

1) Half Life 2 (denne sier seg selv)

2) No One Lives Forever 2 (ble veldig overrasket over dette spillet, ekstremt bra!)

3) Doom 3 (Det første grøsserspillet jeg spilte, veldig bra stemning, grafikk osv.)

4) Painkiller (dette er gladvoldspill nr.1! Utrolig bra bruk av fysikkmotor (havok) gjør det veldig gøy å blåse demoner og annen dritl til helvetet.)

5)Far Cry (gøy da jeg begynte å spille det, men jeg ble plutselig lei)

Skrevet

Half Life 2, uten tvil. Den fysikken, grafikken, stemningen, musikken og historien (selv om eneren var langt bedre på det punktet) gjør spillet til en hel klar favoritt hos meg.

Skrevet

DooM var iaff kongen i sin tid må jeg si :) husker enda vi satt på barneskola å spilte det helt til rektor kom å sletta det fordi han syntes det var for mye vold :D

Skrevet

Unreal tournament og rocket arena til unreal t, spillet jeg har spilt mest. Battlefield 1942(desertcombat) nærmer seg, men kan enda ta meg en runde Unreal t :) .

Skrevet

Enspiller:

1. Half-Life 2

2. Return to Castle Wolfenstein

3. Unreal 1

- Disse tre markerer de største enspilleropplevelsene for meg. Vurdert uavhengig av tidens tann er det selvfølgelig spill som er bedre enn 2 og 3 nå...

Flerspiller:

1. Quake 3

2. Unreal Tournament 2004

- Ingen fps-spill som kommer i nærheten av fysikkegenskapene i Quake 3 (som for øvrig er en sofistikering av fysikken i q1 og q2). Bortsett fra UT2004 er det ingenting.

Punktum finale! :cool:

Skrevet (endret)

Umulig å velge et blant så utrolig mange gode spill..

Mine favoritter:

- Half Life

- Half Life 2

- Duke Nukem 3D

- Quake

- Doom (-Doom 3)

- Metroid Prime

- Metroid Prime 2 Echoes

- Medal of Honor

- Far Cry

- Call of Duty

EDIT: Glemte Call of Duty

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...