Gå til innhold

Tastelås på Nokia 6630?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:p Mulig jeg er dum, men jeg får det ikke til......har hatt en haug med Nokia telefoner, men jeg finner ikke automatisk taselås heller. Fant ut av den manuelle.. Endret av orjhamme
Skrevet

Takker for linken SkorpuZ. godt det er noen som kan være saklig. Erik-h viser nok en gang at folk med komplekser slenger dritt.....

Har nå satt opp Nokia One Business Server mot MS Exchange og nå kan jeg lese mail med vedlegg med stor skjerm. Endelig en brukbar mobil løsning.

:thumbup:

Skrevet

Noen som har 6630 og kan svare meg kjapt om denne tlf har sånn passord beskyttet tastelås sånn som de fleste nyere Nokia tlf har??

Skrevet
Noen som har 6630 og kan svare meg kjapt om denne tlf har sånn passord beskyttet tastelås sånn som de fleste nyere Nokia tlf har??

Mener du Automatisk Telefon lås? Kan ikke huske om man kunne sette opp passord på tastaurlåset

Skrevet (endret)

Nei ikke automatisk, men når tastaturlåset er på for å åpne den så må man taste et bestemt passord for å låse den opp.

Det er sånn funksjon man feks har pp 6230

Endret av adilr17
Skrevet
Jada, jeg skjønte hva du mener men, jeg husker ikke hva den heter. Kanskje det het System lås eller noe sånt? :cry:

Tror det heter sikkerhetstastelås.

Kan noen svare på om 6630 har denne funksjonen??

Skrevet

jeg sjekket på min 6630... den har det IKKE bare noe som heter automatisk systemlås var det nærmeste jeg fant men det er vel noe annet...?

Skrevet
jeg sjekket på min 6630... den har det IKKE bare noe som heter automatisk systemlås var det nærmeste jeg fant men det er vel noe annet...?

Det er jo det vi mener dah nerd :p:cool:

Skrevet (endret)

Det er jo det vi mener dah nerd :p:cool:

ØH?

systemlås er ikke tastelås med kode nei!

systemlås, betyr at vis man bytter simkort, må en taste kode.

:p

Endret av jmmk
Skrevet
Jada, jeg skjønte hva du mener men, jeg husker ikke hva den heter. Kanskje det het System lås eller noe sånt? :cry:

Tror det heter sikkerhetstastelås.

Kan noen svare på om 6630 har denne funksjonen??

Tastlåskode ja... :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...