UAM Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det kommer nok til å bli morsomt når megamapsen dukker opp. HL1 rats er utrolig morsomt, særlig med ikke alt for mange spillere omgangen.
bajsmaster Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Men harregeeeuuud.... vi trenger ikke flere ultra-team-based multiplayer spill. Det sørger mod-crews for allikevel. Jeg satt i timesvis med HL2 DM i går, fantastisk morro. Jeg hadde glemt hvor gøy det kan være å bare løpe rundt og gå berserk, for å ikke å snakke om å dominere camper-spots. Per dags dato går jeg fortere lei av cs enn deathmatch ...
SweetD Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Synes det var morro jeg, eneste var at jeg ble dritforbanna når den første dassen drepte meg
m-momr Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 poenget?::: det er FA*NS JÆ'LI GØY ! ! ! jeg stor digger det
Mala Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 "Det enkle er fote det beste" :!: vel DM har eg aldri likt så godt som i GoldenEye/Perfect dark på N64(amen) Det var tider det! Syns Hl2Dm var konge!!,total galskap ove hele linja,heler tiden Men Cs:s er mer morro
henbruas Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Poenget er vel bare å løpe rundt å drepe alle. Men TDM er gøyere.
guezz Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Poenget er vel bare å løpe rundt å drepe alle. Men TDM er gøyere.
Edefjes Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Smak og behag, men jeg mener fortsatt HL1 er den morsomste multiplayer spillet som finnes, mest på grunn av de geniale våpene og interaktive banene. Har bare såvidt prøvd HL2dm så skal ikke uttale meg helt om det enda, men kommer nok til å savne tripmines og gausegun(sånn det staves?). Og er ikke i tvil om at det bare kommer til å bli bedre og bedre etterhvert som det kommer flere brett.... Endret 4. desember 2004 av h_reaper
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg får et kjempe kick av HL2DM! Beste DM ever! Endret 5. desember 2004 av Vultur Gryphus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå