Gå til innhold

Og hva er poenget med HL2DM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer nok til å bli morsomt når megamapsen dukker opp. HL1 rats er utrolig morsomt, særlig med ikke alt for mange spillere omgangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men harregeeeuuud.... vi trenger ikke flere ultra-team-based multiplayer spill. Det sørger mod-crews for allikevel. Jeg satt i timesvis med HL2 DM i går, fantastisk morro. Jeg hadde glemt hvor gøy det kan være å bare løpe rundt og gå berserk, for å ikke å snakke om å dominere camper-spots. Per dags dato går jeg fortere lei av cs enn deathmatch ...

Skrevet

"Det enkle er fote det beste" :!: vel DM har eg aldri likt så godt som i GoldenEye/Perfect dark på N64(amen) Det var tider det!

Syns Hl2Dm var konge!!,total galskap ove hele linja,heler tiden :thumbup:

Men Cs:s er mer morro :yes:

Skrevet (endret)

Smak og behag, men jeg mener fortsatt HL1 er den morsomste multiplayer spillet som finnes, mest på grunn av de geniale våpene og interaktive banene.

Har bare såvidt prøvd HL2dm så skal ikke uttale meg helt om det enda, men kommer nok til å savne tripmines og gausegun(sånn det staves?). Og er ikke i tvil om at det bare kommer til å bli bedre og bedre etterhvert som det kommer flere brett....

Endret av h_reaper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...