Gå til innhold

Full Spectrum Warrior klikker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her.

Det handler om Full Spectrum Warrior, SOM JEG HAR FÅTT TAK I BRENT

Men før dere begynner flamminga og banninga, samt stenginga, hør på meg!

Det har seg slik at jeg fikk tilsendt FSW fra en "fjern slektning", og når jeg får et slikt hett spill, kaster jeg det bare ikke i søpla, om du skjønner hva jeg mener? ;)

Anyways, det jeg må si først, før moderatorer blir utålmodig, og begynner stenginga, er at jeg SKAL kjøpe meg spillet!

Det er bare så underlig, dette problemet jeg har!

Fordi, når jeg har installert spillet og kopiert cracken, så starter spillet opp.

Jeg flytter litt om på oppløsning osv, og går inn på mout course 1.

Det er da det skjer, under loadinga!

Spillet fryser og det kommer opp ei lang liste med ubetydelig pjatt, som kort kan forklares med å si "et eller annet er fucka!".

Så jeg blir litt irritert, og prøver å starte spillet på nytt.

Da vil ikke spillet la seg starte!

Det kommer en sånn feil-mld som denne "Programmet har utført en alvorlig feil, og må avsluttes".

Denne feil-mld'en kommer hver gang jeg prøver å restarte spillet.

Restartet også PC'en for å sjekke om det fungerte, som det ikke gjorde.

Men det er ikke det merkelige! Fordi når fattern skulle prøve spillet på sin PC, så fikk han aldri noen feil-mld'er! Og han brukte samme crack!

Så jeg reinstallerte spillet, men det funket heller ikke!

Under loadinga skjedde akkurat det samme.

Nå begynte jeg å bli utålmodig, siden spillets installasjon var treg, og gikk over 3 CD'er.

Så jeg begynte å lete etter en update til spillet. Noe som viste seg å ikke finnes.

Så spørsmålet mitt er: Hva kan være feilen? Det kan jo ikke være et crack-problem, siden fattern brukte samme CD'er og samme crack!

Jeg gidder jo selvfølgelig ikke å betale i dyre dommer for noe som ikke fungerer!

Noen som vet hva denne feilmeldinga kommer av?

Jeg trenger ingen hjelp med å få det til å fungere, bare et svar på spørsmålet mitt!

Takker for svar, og håper på at moderatorer skjønner at jeg ikke ønsker å gjøre noe "ulovlig"! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er like ulovelig å hjelpe deg selv om du "skal kjøpe spillet"

Som sagt, jeg trenger ikke hjelp for å vite hvordan spillet skal gå bedre, jeg vil vite om det er cracken som forårsaker error'en, eller et problem spillet har med min hardware!

For om det er cracken som er problemet (sansyneligvis ikke) så har jeg enda større grunn til å kjøpe spillet.

Er det en hardware error, så kommer jeg ikke til å kjøpe spillet, ettersom det ikke finnes noen updates som kan fikse på det...

Skrevet (endret)

Tråd stenges, advarsel utdeles til Mongo FuRY, og MeTa][iC får tre dagers ferie, siden dette var et svært bevisst brudd på reglene.

Piratkopierte saker er et ikke-emne her på forumet, det gjelder både å spørre etter hjelp, og å hjelpe dem som spør.

Endret av psilocybe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...