Gå til innhold

Ny bærbar pc


peet-79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei eg trenger en billig bærbar til max 8000 kr

Skal brukes hovedsakligt til kontor arbeid og noe bilde behandling.

Har wlan kort trenger bare en pc med åpen slot.

Trenger ikke operativ system da eg har dette.

 

PeeT

Hmm.. smertegrensen min går på bærbare under 10000kr. sånn som markedet er nå, de 2000kr du eventuelt hadde putta inn ekstra hadde gitt deg så ufattelig mye mer for pengene her

 

Hvis du går inn på "endre", så kan du fjerne wlan-kortet, da er du bare 1750kr unna budsjettet ditt.

 

PS! Eurospar har 3pak med nudler til 10kr, klarer du å spise dette en hel måned i strekk så er du imål..

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Hei eg trenger en billig bærbar til max 8000 kr

Skal brukes hovedsakligt til kontor arbeid og noe bilde behandling.

Har wlan kort trenger bare en pc med åpen slot.

Trenger ikke operativ system da eg har dette.

 

PeeT

Hmm.. smertegrensa mi går på bærbare på over 10000kr. som markedet er nå, de 2000kr du eventulet hadde putta inn ekstra hadde gitt deg ufattelig mye mer for pengene her

Ikke så dum denne heller, men du trengte ikke OS sa du...

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar
Hei eg trenger en billig bærbar til max 8000 kr

Skal brukes hovedsakligt til kontor arbeid og noe bilde behandling.

Har wlan kort trenger bare en pc med åpen slot.

Trenger ikke operativ system da eg har dette.

 

PeeT

Hmm.. smertegrensa mi går på bærbare på over 10000kr. som markedet er nå, de 2000kr du eventulet hadde putta inn ekstra hadde gitt deg ufattelig mye mer for pengene her

Ikke så dum denne heller, men du trengte ikke OS sa du...

Mye dårligere skjermkort, og bare 40GB hd.. batteritiden på den kan heller ikke sammenlignes med det du får på en centrinoplattform

Lenke til kommentar

Har sett litt på dell sin billigste den fås med 512 minne til 7 645,- med frakt.

Hvordan er den?

 

PACKARD BELL EasyNote E1283 XP2800+/256MB/40GB/15/Combo DVD/CDRW

"Den 15" store skjermen med DiamondViw gjør bruk av multimedia til en mye bedre opplevelse" til 7999?

Er denne skjermen spesielt bra?

Er pcen bra?

 

PeeT

Lenke til kommentar

 

PS! Eurospar har 3pak med nudler til 10kr, klarer du å spise dette en hel måned i strekk så er du imål..

Hvordan kommer du frem til det? Du vet jo ikke hva han spiser i utgangspunktet. Tenk om han spiser for 1000 kr dagen på Theatercaféen? Da tar det jo ikke mer enn to-tre dager å spare inn det dersom han spiser nudler.

 

Uansett, skjønner at du prøver å være morsom, men du klarte det bare ikke :tease:

Lenke til kommentar

Acer TravelMate 2303LC - Celeron M 340 1.5 GHz - RAM 256 MB - HD 40 GB - CD-RW- / DVD-ROM-kombinasjon - Mdm - LAN EN, Fast EN - Win XP Home - 15" TFT XGA (1024 x 768) ( ACER, PC-Notebook ) 7.050,20 7.050,20 -

 

Kingston - Minne - 256 MB x 1 - SO DIMM 200-pin - DDR - 333 MHz / PC2700 -2.5v

351,09 351,09

 

Samlet beløp 7.401,29

???

 

Er dette minne rett minne?

Virker dette som en ok maskin.

Lenke til kommentar
Har sett litt på dell sin billigste den fås med 512 minne til 7 645,- med frakt.

Hvordan er den?

 

PACKARD BELL EasyNote E1283 XP2800+/256MB/40GB/15/Combo DVD/CDRW

"Den 15" store skjermen med DiamondViw gjør bruk av multimedia til en mye bedre opplevelse" til 7999?

Er denne skjermen spesielt bra?

Er pcen bra?

 

PeeT

DEN skjermen ER RÅ!! har packard Bell R7720

 

diamondview skjerm er kongen på ....haugen :D

Lenke til kommentar

ok Celeron M er en Intel prosessor av den nye typen for bærbare og yter faktisk veldig bra. celeron 2.4 derrimot er en fetter av samme modell til stasjonær pc og er derfor ikke å anbefale i et strøm og stillhets perspektiv. xp m er AMD s nå nesten utgåtte mobility serie (ettersom A64 og Sempron er blitt introdusert)

AMD XP M 2800+ yter bedre enn både celeron m 1.5 og celeron 2.4, men bruker mer strøm og er litt mer bråkete enn en celeron 1.5.

 

ville absolutt ikke vurdert celeron 2.4 egang.

 

mellom celeron 1.5 og athlon xp m2800+ er det spørsmål om smak, om forskjell i batterilevetid og litt mer bråk fra XPm men samtidig også litt bedre ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...