Gå til innhold

Stenging av poster


Anbefalte innlegg

Det vil ta seg fint ut tenker jeg, - å flytte feilpostede emner/innlegg.

 

Hele fordelen med det er at brukerne som har feilpostet, - og som da får flyttet sine skriblerier, de vil sikkert få bedre disiplin av det .....

 

- Og de som får fjernet sitt feilpostede innlegg, kommer sikkert til å fortsette med feilposting.

 

For i bakvendtland, - der kan alt gå an, tralalalalalalalala - sann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-01 06:43, www skrev:


Jeg er sikker på att enkelte av moderatorene bli kåte av og stenge poster.

ja en "fornuftig" grunn må det jo være siden de stenger poster der folk er midt opp i en intresant diskusjon om ting og tang.

Har selv opplevd dette litt for ofte :sad:

Har skiftet nick nå etter att jeg ble bannet og det for små filleting.

Makan til "duste" oppførsel fra enkelte av moderatorene skal man lete lenge etter.






 

Hvor vanskelig er det å poste riktig da? Herregud.

 

Og Sunchaser... hva er ditt problem? Du må da skjønne at skal seriøsiteten og ryddigheten i dette forumet opprettholdes/forbedres så må moderatorene stenge innlegg som ikke passer der de er postet. Før så flyttet de posten over til riktig kategori, og personlig syntes jeg det var bedre, men hvis de nå styrer med hard hånd og stenger poster i stedet, så blir kanskje folk mer nøyaktig med hvor de poster innleggene sine.

 

Jeg synes moderatorene gjør en god, og veldig nyttig jobb. Takk til SirHartge og de andre.

 

Sunchaser og www. Slutt å klag... følg reglene som alle andre, og godta at det er slik reglene er. Kun på den måten får vi ett forum vi alle kan trives i (untatt de som poster i feil kategorier hele tiden fordi de ikke har IQ nok til å finne ut hvor spørsmål om harddisker skal).

Lenke til kommentar

jeg synes at mod'erene gjør en glimrende jobb.

 

steng/slett det som er feilpostet. kanskje folka som poster feil lærer noe? (eller beviser denne tråden at de ikke lærer noe som helst??) om det var noe utrolig interresant, så kan dere prøve å bruke "private meldinger".

 

[ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-06-01 12:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-01 12:43, Afseth skrev:

[sunchaser og www. Slutt å klag...


Dette forumet heter tilbakemeldinger..

At det er mange poster og tråder om et visst emne tyder på at mange engasjerer seg.(Selv om man bør prøve å ikke poste mange tråder om samme emne)

At det faktisk er kritikk som kommer i disse trådene bør man ha takhøyde for å tåle. Så lenge den blir lagt frem på en _saklig_ og _grei_ noe som det desverre skrantet litt på i denne tråden..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-01 12:55, roaldhansen skrev:

jeg synes at mod'erene gjør en glimrende jobb.


steng/slett det som er feilpostet. kanskje folka som poster feil lærer noe? (eller beviser denne tråden at de ikke lærer noe som helst??) om det var noe utrolig interresant, så kan dere prøve å bruke "private meldinger".


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-06-01 12:58 ]</font>


 

det er og alt andre er rent cock sucking :lol:

 

[ Denne Melding var redigert av: keithho på 2002-06-01 13:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-01 15:45, roaldhansen skrev:

keithho: takk for komplimentet! det er ikke hver dag jeg får høre at jeg er så perfekt.


"forresten hadde verden vært så feil fritt så burde vi leve i fred nå ikke sant?" det heter en feilfri verden...


gå i fred, og ikke post i sinne.


 

Du burde henges

Lenke til kommentar

der ser vi et utmerket eksempel på glimrende argumentasjon. joda, får vel ta turen ut i garasjen sammen med et tau. eller bare lukke porten, og la bilen gå litt på tomgang.

 

men husk på, jeg kommer tilbake fra den andre siden for å ta deg med meg

 

we will burn in hell forever, together

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare åpne for at brukerne kan slette/flytte/redigere ALLE poster som vi vil?

 

Eller kanskje vi alle skal begynne å sende en epost til moderatorene med spørsmål om hvor et innlegg hører hjemme før vi poster det på forumet?

 

Det hadde vært noe det ... :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-06-02 04:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Dan Hansen skrev (2002-06-02 03:51):

Kan vi ikke bare åpne for at brukerne kan slette/flytte/redigere ALLE poster som vi vil?


Ville ikke funke det...dvs at mest sannsynlig at noen sletter alle inleggene på hele forumet eller.no

Hvis jeg forstår deg riktig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-02 19:05, B|Real skrev:

Ville ikke funke det...dvs at mest sannsynlig at noen sletter alle inleggene på hele forumet eller.no

Hvis jeg forstår deg riktig.


 

Men da kan jo "moderatorene" bruke tiden på å restore ifra backup istedet for å stenge poster. Genialt!

Lenke til kommentar

Quote:


borre skrev (2002-06-02 19:08):

Men da kan jo "moderatorene" bruke tiden på å restore ifra backup istedet for å stenge poster. Genialt!


De må jo bruke tid på noe uansett...om det er stenging av poster eller om det er restore poster...ergo, like langt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-02 19:08, borre skrev:

Quote:


Den 2002-06-02 19:05, B|Real skrev:

Ville ikke funke det...dvs at mest sannsynlig at noen sletter alle inleggene på hele forumet eller.no

Hvis jeg forstår deg riktig.


 

Men da kan jo "moderatorene" bruke tiden på å restore ifra backup istedet for å stenge poster. Genialt!

 

:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...