Aasgaard Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Trodde palading fikk War Horse på level 40 og jeg... Håper ihvertfall det, for det er et stort pluss med at jeg skal spille paladin De får du som lvl 40, ja. Eneste plusset med dem er jo prisen. Jeg synes ikke de er av de stiligste mountene. En annne liten "fordel" er vel at de er en spell, så de tar ikke opp en plass i inventory såvidt jeg vet. Har ingen paladin over 40 riktignok...
Tåkefyrste Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg lette etter info om dette på nett men det var vanskelig å finne noe. Så paladin og warlock mountene koster bare ca. like mye som en normal lvl 40 spell? eller koster de 100g?
purpledonkey Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Vet ikke om du må betale for skillen engang, men det er en monsterquest du må gjennom har jeg hørt... inn i masse forskjellige instances og greier.
Aasgaard Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg lette etter info om dette på nett men det var vanskelig å finne noe. Så paladin og warlock mountene koster bare ca. like mye som en normal lvl 40 spell? eller koster de 100g? De koster ikke 80g som andre mounts nei, mulig du må lære deg å ri (20g), men jeg tror egentlig ikke det heller. Det er spells, og vil tro at de enten er gratis (og belønnelse for en quest) eller at du betaler vanlig spellpris for dem. Håper imidlertid Blizzard innfører full pris for disse to også, eller gjør de tregere enn andre mounts. Det gir warlocks og paladins en alt for stor økonomisk fordel i forhold til andre chars slik det er nå imo.
Zlash Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg lette etter info om dette på nett men det var vanskelig å finne noe. Så paladin og warlock mountene koster bare ca. like mye som en normal lvl 40 spell? eller koster de 100g? De koster ikke 80g som andre mounts nei, mulig du må lære deg å ri (20g), men jeg tror egentlig ikke det heller. Det er spells, og vil tro at de enten er gratis (og belønnelse for en quest) eller at du betaler vanlig spellpris for dem. Håper imidlertid Blizzard innfører full pris for disse to også, eller gjør de tregere enn andre mounts. Det gir warlocks og paladins en alt for stor økonomisk fordel i forhold til andre chars slik det er nå imo. 100G vil kanskje virke mye ved lvl 40, men hva vil dette bety ved lvl 60? Hvor mange timer/minutter bruker du får å opparbeide deg den summen? 1 time?. Det er klart en fordel i begynnelsen, men gjør ikke Paladin noe bedre/sterkere. Og questen som du må er ikke akkurat enkel. Legg også merke til at Warlocks får en tilsvarene spell. La heller ALLE klassene få en julepresang ved tilsvarende level Endret 3. desember 2004 av Zlash
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 hva er engineer? http://www.worldofwarcraft.com/info/professions/ Du finner alt av infor på denne sida
Aasgaard Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 De koster ikke 80g som andre mounts nei, mulig du må lære deg å ri (20g), men jeg tror egentlig ikke det heller. Det er spells, og vil tro at de enten er gratis (og belønnelse for en quest) eller at du betaler vanlig spellpris for dem. Håper imidlertid Blizzard innfører full pris for disse to også, eller gjør de tregere enn andre mounts. Det gir warlocks og paladins en alt for stor økonomisk fordel i forhold til andre chars slik det er nå imo. 100G vil kanskje virke mye ved lvl 40, men hva vil dette bety ved lvl 60? Hvor mange timer/minutter bruker du får å opparbeide deg den summen? 1 time?. Det er klart en fordel i begynnelsen, men gjør ikke Paladin noe bedre/sterkere. Og questen som du må er ikke akkurat enkel. Legg også merke til at Warlocks får en tilsvarene spell. La heller ALLE klassene få en julepresang ved tilsvarende level Jeg er klar over at det gjelder Warlock også, det er derfor jeg skriver at jeg synes de bør kreve fullpris for "disse to også". 100g _er_ mye som lvl 40, de fleste har ikke råd før de kanskje er 44-45. Jeg klarte å spare opp så jeg hadde råd, men da stod jeg over mye training de siste levlene. Jeg tror neppe du skaffer 100g i timen som lvl 60 du (ikke i nærheten heller). Kjenner folk som er over lvl 50, 100g er ikke småpenger for dem heller. Questene paladins/warlocks må gjennom har jeg ikke gjort, men de kan ikke være veldig vanskelige, har ikke hørt om noen som har hatt problemer med å ta de kjapt. 100G er veldig mye penger som lvl 40, og en paladin/warlock på lvl 40 har 100g forsprang på andre. For 100g får man veldig mye bra utstyr på den levelen. Når andre klasser har kjøpt hesten har de gjerne masse training å ta igjen, og de starter helt på null uten penger. En paladin/warlock kan på samme tidspunkt ha traina alt som er, ha kjøpt en del bra utstyr, og ha spart opp en god del penger for bruk over de neste levlene. Det _er_ en stor fordel å spare 100g, og jeg synes de forsaker ikke noe annet for å få denne fordelen. Altså synes jeg faktisk at deres mounts burde være svakere enn andre mounts på ett eller annet vis, så fikk de jo heller velge å betale 100g som alle andre om de ville ha bedre saker. Jada, det finnes enda bedre mounts som koster 1000g (lvl 60), men det blir jo en litt annen sak. Jeg synes ikke alle lvl 40-mounts skulle være gratis, det er viktig å ha noe å jobbe mot. 100g krever jobbing, men det er fullt mulig å oppnå.
Loeve Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Er 3 g mye på level 19? I betaen hadde jeg 7 g på level 18, så nei, jeg tror ikke det. Endret 4. desember 2004 av Loeve
Kulor Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Er 3 g mye på level 19? I betaen hadde jeg 7 g på level 18, så nei, jeg tror ikke det. Fy fader, da kan ikke du ha kjøpt mye eller traina mye.....
Loeve Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Traina de skillsene jeg trengte mest, men quest- og kamp-delen av WoW engasjerte meg ikke i det heletatt, skal jeg være helt ærlig. En evinnelig griding og svært monotone quests. Derfor drev jeg veldig mye med tradeskills, og det var tydeligvis en god del penger i smithing.
Aasgaard Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Traina de skillsene jeg trengte mest, men quest- og kamp-delen av WoW engasjerte meg ikke i det heletatt, skal jeg være helt ærlig. En evinnelig griding og svært monotone quests. Derfor drev jeg veldig mye med tradeskills, og det var tydeligvis en god del penger i smithing. Rart du måtte grinde for å komme deg til lvl 18. Jeg har kommet meg til lvl 43 uten grinding så langt.
Loeve Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg sier ikke at jeg MÅTTE grinde meg til level 18, men jeg føler at ren combat ikke gir noen særlig god exp, mens quest på den andre siden gir utrolig bra exp, og questene omtrent alltid går ut på det samme. For lite variasjon IMO.
Zindre- Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Drepe mob(monster) gjentatte ganger for exp
Kulor Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Er det noe bra da.... jeg synts det er mye bedre å gjøre quest.... du får mye mer xp av det og det er mye gøyere det enn å bare fighte hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå