Gå til innhold

Mange her som er jedi i swg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurte bare på hvor mange som er blitt jedi av gamer.no folket? Jeg har spilt i nesten 1 år og er enda ikke jedi. har ikke grindet noe heller da.. Noen som er jedi og har blitt lei og sluttet? Bare lurer :)

Endret av jovie
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er jedi, spiller på Ahazi.

Er det bare meg eller har dette forumet sett bedre dager?

Virker som om det er lite folk her til tider =(

Endret av The_Firm
Skrevet

Mye morsommere ikke å være jedi men heller drepe jedier i PvP.. Oi, men det skal jo ikke gå an... *moter meg opp til å spille litt SWG,men EQ 2 fenger enda for mye* :D

Skrevet
Hva er så spesielt med å drepe Jedi? :hmm: Det er jo lettere enn og drepe en TKM.

er de??

wohoo!!

jeg er TKM med "jedi-reflekser"

jeg er raskere, mer treffsikker og gjør mer skade enn en vanelig TKM :w00t:

Skrevet
Hva er så spesielt med å drepe Jedi? :hmm: Det er jo lettere enn og drepe en TKM.

er de??

wohoo!!

jeg er TKM med "jedi-reflekser"

jeg er raskere, mer treffsikker og gjør mer skade enn en vanelig TKM :w00t:

Jedi er jævla svake per i dag. Tror nok de fleste Jedi blir ganske så skremt av ett par TKMs eller Swordsmans løpende mot seg.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
jeg er en jedi knight, la meg se om en tkm, swordsman, CM, CH, fencer, BH, Pistoleer eller en annen jedi ta meg :)

alt kommer ann på om du kan bruke din sabor eller ikke :)

En vanlig Jedi Knight er da på ingen måte vanskelig å slå i PvP. Et par fire stacked på deg mens en 1k max LVA hamrer løs på deg og tro meg, du løper fort. Legg til litt warcry, synthsteak, 48% Lightsaber resist PSGs og litt wafers pluss litt doc skills og du gjør nok ikke så mye skade på meg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...