Gå til innhold

Hvor(dan) får jeg lastet ned SDKen?


Anbefalte innlegg

For noen dager siden, poppet det opp en melding om at HL2 DM var kommet, pluss SDK og noe mer. "Kult!" tenkte jeg, og klikka på SDK linken(det var kun den jeg var interessert i).

 

Men ingenting skjedde. Men jeg tenkte "jeg får vel vente litt, for kanskje den laster det ned i bakgrunnen".

Men tiden gikk, og det så ikke ut som noe skjedde, så jeg prøvde å klikke en gang til. Ingenting skjedde nå heller.

 

Så tenkte jeg "OK, Steam er vel overbelastet, siden dette akkurat kom ut og det er sikkert en haug av folk som laster ned". Så jeg klikket på Close, og tenkte jeg fikk prøve senere.

 

Når jeg da gikk inn på Monitor, så jeg at det hadde vært noe trafikk der(vet ikke helt hvordan jeg skal tyde de greiene der), for grafikken viste aktivitet som så plutselig døde ut. Så tenkte jeg "S**t, dreiv'en virkelig å lasta ned allikevel!?".

 

Når jeg nå ser på Monitor(et par dager senere), står det kun "Steam is not currently updating any games".

 

 

Er det noe jeg har gjort galt her eller? Det er jo helt utrolig; man får jo ikke noe tilbakemelding på om ting blir lasta ned eller ikke, som patchen f.eks. - jeg har ikke peiling på om patchen har blitt lasta ned og innstallert eller ikke, siden det ikke står noe versjonsnummer i spillet, og det har ikke poppet opp noen meldinger om det heller. Steam starter med Windows, og jeg slår av maskinen hver natt, så den burde være oppdatert(?).

 

Hvor i huleste skal jeg finne og laste ned SDKen nå da?

 

Har jeg bare misforstått hele greia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...