Gå til innhold

Laptop med widescreen


SHU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv å reklamere på et produkt du har skrudd på selv da, se hvordan det går.

 

Så hva skjer om du setter inn ett eget skjermkort i maskinen din og skjermen din plustelig slutter å fungerer? Hvem sitt problem er dette egentlig da?

 

Trenger vel ikke være en rakett forsker for å forstå dette svaret.

Er det derfor at f.eks DELL sender ut skjermkort til kjøpere, og lar dem installere selv? :roll:

De gjorde det da 9600pro kortet i min 8600 gikk dritt... :p

Lenke til kommentar

Hp Compaq nx7010

 

Produktskryt:

HP Compaq nx7010 Centrino - PM 1.8Ghz

Wide screen Centrino bærbar med enorm ytelse og ekstremt gode tilkoblingsmuligheter. HP

Compaq nx7010 er spesiell. Foruten å være HPs første maskin med Intels nye Centrino

teknologi har den wide screen skjerm med 20% klarere bilde, combo driver, topp grafikk,

store disker og både USB 2.0, Bluetooth og IEEEE 1394 (Firewire).

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg. Det blir en Dell Inspiron 8600C

 

Var forresten innom Telehuset of kikket på laptop der. Kan iokke si jeg ble så imponert over selgeren akkurat. Han anbefalte en Toshiba som hadde 60Gb HD. Da jeg spurte om hastigheten på HDen svarte han "72"

"72????"

"Ja, hastigheten på harddisken. Det er det som er standard nå."

 

Jeg gikk jeg....

Lenke til kommentar
Nå ville ikke jeg hatt verken en Toshiba eller en Packard Hell dersom jeg fikk kastet den etter meg meg bruksanvisning og bæresele.

For det første kjøper du disse på Elkjøp eller Expert ol, som ikke har den fjerneste anelse om hva de selger og iallefall ikke gir det support.

For det andre har de en lei tendens til å pakke maskinene full av masse jalla-programvare som minner mest om spyware. Type Packard Hell service steal your bandwith.exe. Dette er programmer som er preinstallert og kan faktisk være vanskelig og fjerne, og gjerne knyttet til knapper på maskina.

For det tredje er det meget vanskelig å oppgradere/konfigurere/modde maskina selv. De har gjerne loddet prosessor fast til HK, gjort Ram utilgjengelig, boltet HD fast med skruer så du må borre den ut.

 

@Trådstarter

Gode maskiner du finner mye info om her på forumet dersom du leter litt i tidlige tråder.

Haha, sjeft :p

Lenke til kommentar
Sitter nå på min, ja, 1 uker gammel Toshiba M30X118 og kan gjerne komme med en kort oppsummering av hva jeg syns om maskinen...

 

FANTASTISK

 

Jo, om ikke fantastisk så er det en mer en duganes maskin du har slått klørne i der. Men som så alt for ofte er det rett og slett umulig å få en bærbar som er god på alle punkt uten å konfigurere selv.

 

Det at du har 4200RPM harddisk er ganske enkelt elending. En skjermoppløsning på 12xx er også i minste laget spør du meg. Men det kommer jo selvsagt ann på hva du skal bruke herligheten til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...