Gå til innhold

Coop spill for lan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge vært på utkikk etter et bra Coop spill for lan. Tenkte noe i retning Sven Coop modden til HL, men denne er jo gammel og ikke like festlig lenger.

Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen bra Coop spill? Helst ett first person shooter med opptil flere spillere og bra oppdrag.

Mulig jeg ber om mye, men hvis noen vet om noe som kunne falle i smak, så er jeg takknemmelig for alle svar.

Hadde forresten vært konge om det ble laget en skikkelig Coop mod til HL2 :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Expansion pakken til Hidden an Dangerous 2 har coop såvidt jeg vet. Husker ikke helt hva den heter.. tror det er rogue squadron eller no i den duren.

Skrevet (endret)

Prøv co'op muligheten i Serious Sam The Second Encounter - hysterisk morsomt! Andre spill med co'op er f.eks No One Lives Forever 2, R6 serien, Hidden & Dangerous 1 (kan lastes ned lovelig og gratis fra nettet) og Hidden & Dangerous 2 med den nye tilleggspakken. Ground Control II sin co'op mulighet er også å anbefale - selv om det ikke er et fps.

Endret av .Brusfisk
Skrevet (endret)

Flott, skal sjekke ut de nevnte spillene.

Har ikke fått testet H&D2, enern var genial, men inneholdt så mange teite bugs at det nesten ødela spillet. Får ta en titt på det.

Serious Sam hørtes bra ut, høres velig ut som det jeg leter etter.

Takk for svar og kom gjerne med fler.

Endret av Den Polse
Skrevet

Du kan laste ned en mod fra en av FarCry-sidene, det fins en mod som lar opptil 4 personer gå gjennom oppdragene i coop...Og FarCry er fortsatt det beste skytespillet hva angår spenning og storyline.

Skrevet (endret)

Når du spiller Serious Sam i Coop, må du huske å sette vanskelighetsgraden på Serious, ellers er det ikke gøyalt. ;)

Når en kar dør, så spawner han ved siden av en av de andre spillerene, så det er umulig å ikke klare det.

Er kos når det kommer 40-50 okser stormende mot deg.

Endret av shabador
Skrevet
Er kos når det kommer 40-50 okser stormende mot deg.

:love:

Er kjedelig hvis folk faller utfor de stedene der man aldri kommer opp igjen da..

Løser da ikke friendly fire dette da? :p

Skrevet (endret)

H&D2 inneholder nesten ingen bugs som jeg har merket. Ypperlig spill både sp og mp coop.

Raven Shield er fantastisk artig

Serious Sam 2 er vannvittig artig noen timer.

SWAT 3 er ganske artig

hmm, kommer ikke på mer for øyeblikket.

Endret av blackninja
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...