Den Polse Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Har lenge vært på utkikk etter et bra Coop spill for lan. Tenkte noe i retning Sven Coop modden til HL, men denne er jo gammel og ikke like festlig lenger. Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen bra Coop spill? Helst ett first person shooter med opptil flere spillere og bra oppdrag. Mulig jeg ber om mye, men hvis noen vet om noe som kunne falle i smak, så er jeg takknemmelig for alle svar. Hadde forresten vært konge om det ble laget en skikkelig Coop mod til HL2
Monsoon Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Rainbow Six Raven Shield, og/eller Ghost Recon kan kanskje være tingen.
Marvel Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Expansion pakken til Hidden an Dangerous 2 har coop såvidt jeg vet. Husker ikke helt hva den heter.. tror det er rogue squadron eller no i den duren.
Sintfisk Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Prøv co'op muligheten i Serious Sam The Second Encounter - hysterisk morsomt! Andre spill med co'op er f.eks No One Lives Forever 2, R6 serien, Hidden & Dangerous 1 (kan lastes ned lovelig og gratis fra nettet) og Hidden & Dangerous 2 med den nye tilleggspakken. Ground Control II sin co'op mulighet er også å anbefale - selv om det ikke er et fps. Endret 30. november 2004 av .Brusfisk
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 (endret) Flott, skal sjekke ut de nevnte spillene. Har ikke fått testet H&D2, enern var genial, men inneholdt så mange teite bugs at det nesten ødela spillet. Får ta en titt på det. Serious Sam hørtes bra ut, høres velig ut som det jeg leter etter. Takk for svar og kom gjerne med fler. Endret 30. november 2004 av Den Polse
ToP-HaiR Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Battlefield 1942 har gode Co-Op muligheter, det samme har mange a modifikasjonene.
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Har alle BF spillene, veldig morro, men det blir litt ensformig i lengden hvis man bare er 2-3 stykker.
Swixz Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Du kan laste ned en mod fra en av FarCry-sidene, det fins en mod som lar opptil 4 personer gå gjennom oppdragene i coop...Og FarCry er fortsatt det beste skytespillet hva angår spenning og storyline.
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Der sier du noe, tror FarCry og Serious Sam blir det første jeg tester ut. Tusen takk!
Obo Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Swat 3 er også et skikkelig morsomt coop spill, selv om det er litt gammelt.
shabador Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Når du spiller Serious Sam i Coop, må du huske å sette vanskelighetsgraden på Serious, ellers er det ikke gøyalt. Når en kar dør, så spawner han ved siden av en av de andre spillerene, så det er umulig å ikke klare det. Er kos når det kommer 40-50 okser stormende mot deg. Endret 30. november 2004 av shabador
Bluebeans Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Er kos når det kommer 40-50 okser stormende mot deg. Er kjedelig hvis folk faller utfor de stedene der man aldri kommer opp igjen da..
Supermikke Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Er kos når det kommer 40-50 okser stormende mot deg. Er kjedelig hvis folk faller utfor de stedene der man aldri kommer opp igjen da.. Løser da ikke friendly fire dette da?
Axefjord Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) H&D2 inneholder nesten ingen bugs som jeg har merket. Ypperlig spill både sp og mp coop. Raven Shield er fantastisk artig Serious Sam 2 er vannvittig artig noen timer. SWAT 3 er ganske artig hmm, kommer ikke på mer for øyeblikket. Endret 30. november 2004 av blackninja
steffis_11 Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det er to spill som jeg mener er de beste på co-op: Counter Strike og Hidden & Dangerous II; Sabre Squadron!
Skurupu Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Heroes of might and magic III burde så absolutt spilles coop. Det er skikkelig underholdende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå