Gå til innhold

ganske sløve moderatorer ja...!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg må si at moderatorene er ganske sløve av seg... Noen ganger stenger de en tråd omtrent uten grunn...andre ganger driter de i å bry seg...
Så jeg synes dere moderatorer kan prøve å begrunne hvorfor dere stenger en tråd i det minste!!!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

QUOTE (sixx @ 30/11/2004 : 15:58)
Jeg må si at moderatorene er ganske sløve av seg... Noen ganger stenger de en tråd omtrent uten grunn...andre ganger driter de i å bry seg...
Så jeg synes dere moderatorer kan prøve å begrunne hvorfor dere stenger en tråd i det minste!!!

Kan du vise til noen eksempler på det ene og det andre tilfellet?

Skrevet

QUOTE (stigfjel @ 30/11/2004 : 16:08)
Har på følelsen av at denne tråden blir stengt rimelig fort.

Flyttet blir den i alle fall. Kategorien Hardware er ment for tilbakemeldinger om nettsidene, ikke forumet - til det har man kategorien med det logiske navnet Tilbakemeldinger om foumet

Skrevet

QUOTE (sixx @ 30/11/2004 : 15:58)

Vi er kun mennsker tross alt, hvis du mener at noe ikke er helt som det skal så skader det ikke å henvise til noen saker som vi kan se på for å se om noe ikke er helt som det skal. :)

Skrevet (endret)

Hva er egentlig poenget med denne tråden, hvis du ikke kan komme med noe konkret? Tviler på at noen bryr seg, da det du skriver bare blir tomt prat uten noen eksempler.

edit: glemte en h

Endret av INGaR
  • Opprett ny...