Gå til innhold

Noen som kan forklare disse ordene for meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
micro og kunne utføre det du tenker fort

micro = å kunne utføre det du tenker fort <- tror jeg du mente. "Å kunne" er nemlig et verb, så sett gjerne infinitivsmerket istedenfor "og". Det gjør det lettere for de med lav IQ å lese og forstå det du prøver å skrive.

 

[edit: gåseøyne rundt "å kunne"]

Endret av MRN
Lenke til kommentar

Ser alle har svart allerede, men here we go:

 

Micro - Det å kontrollere hver enkelt unit, som f.eks i kamp, det å trekke skadede units unna, bruke spells, Focus fire (som igjen betyr å fokusere all ildkraft på en unit)

 

Apm - som sagt, Actions Per Minute. De beste har 300 (som er helt sinnsykt) de værste har 0 (da gjør de INGENTING) de fleste ligger rett under 100

 

Gosu - Visste ikke at det var god of starcraft units, men det er de ALLER beste i w3 verdenen. (sk.sacard, 4k.grubby, spirit.moon, osv osv osv)

 

Imba - Når noe er utrolig, imba = imbelievable (lol @ staving, men orker ikke å sjekke)

 

Kos deg med et større ord-forråd! :D

Lenke til kommentar
Ser alle har svart allerede, men here we go:

 

Micro - Det å kontrollere hver enkelt unit, som f.eks i kamp, det å trekke skadede units unna, bruke spells, Focus fire (som igjen betyr å fokusere all ildkraft på en unit)

 

Apm - som sagt, Actions Per Minute. De beste har 300 (som er helt sinnsykt) de værste har 0 (da gjør de INGENTING) de fleste ligger rett under 100

 

Gosu - Visste ikke at det var god of starcraft units, men det er de ALLER beste i w3 verdenen. (sk.sacard, 4k.grubby, spirit.moon, osv osv osv)

 

Imba - Når noe er utrolig, imba = imbelievable (lol @ staving, men orker ikke å sjekke)

 

Kos deg med et større ord-forråd! :D

 

 

IMBA betyr IMBALANCED....ikke imbelievable

 

det brukes når en eier alle andre uten noe form for motsand ellerno....ofte brukt i diverse customgames som footmanfrenzy eller aos

Lenke til kommentar
Ser alle har svart allerede, men here we go:

 

Micro - Det å kontrollere hver enkelt unit, som f.eks i kamp, det å trekke skadede units unna, bruke spells, Focus fire (som igjen betyr å fokusere all ildkraft på en unit)

 

Apm - som sagt, Actions Per Minute. De beste har 300 (som er helt sinnsykt) de værste har 0 (da gjør de INGENTING) de fleste ligger rett under 100

 

Gosu - Visste ikke at det var god of starcraft units, men det er de ALLER beste i w3 verdenen. (sk.sacard, 4k.grubby, spirit.moon, osv osv osv)

 

Imba - Når noe er utrolig, imba = imbelievable (lol @ staving, men orker ikke å sjekke)

 

Kos deg med et større ord-forråd! :D

 

 

IMBA betyr IMBALANCED....ikke imbelievable

 

det brukes når en eier alle andre uten noe form for motsand ellerno....ofte brukt i diverse customgames som footmanfrenzy eller aos

Det kan "bety" hva som helst for min skyld, men på battlenet så betyr det utrolig, tro meg ^^

Lenke til kommentar

Javel....i frykt for og drite meg ut her på forumet så sjekka jeg litt grundigere enda jeg var egentlig sikker... hvis du googler på wc3/tft eller bnet og imba så finner du at det bare brukes i sammenheng av imbalanced.

 

Og hvis du tror at imba betyr utrolig på bnet så er det greit for meg...sikkert/er flere som bare bruker det feil.

 

jeg har spurt flere av vennene mine og i bnet på wc3/tft tilnærma alle sier da imbalanced.

 

bare google litt så ser du :p her er en jeg fant på 0.1 sek googling

http://wc3.warcraftstrategy.com/forum/topi...?TOPIC_ID=53094

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...