Gå til innhold

mulig å få tak i collectors edition?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at gamezone også er utsolgt for CE. De som bestillte før 12.00 den 24.11 vil få CE.

 

Alle butikker har vel fått vite hvor mange eksemplar de får inn til release, og det er disse som er utsolgt. De vil nok få inn flere eksemplar etterhvert men ikke før etter release.

 

Jeg forklarte kanskje litt vanskelig nå men... lei etter en lang dag på jobb... vil hjem og spille EVE! ...og tråle flere forum etter ny info om WoW ;)

Lenke til kommentar
Regner med at gamezone også er utsolgt for CE. De som bestillte før 12.00 den 24.11 vil få CE.

De vil få CE til release ja, men hvis Gamezone ikke kan skaffe nok CE til alle etterhvert så burde de skrive det i annonsen sin. Jeg kommer iallefall til å bli mektig irritert på de hvis de ikke kan skaffe til meg.

Da burde de heller opplyse om det, så jeg får bestilt en annen plass

(de har ingen unnskyldning heller, for jeg spurte om det i ordren min)

Lenke til kommentar

Var en av de som var så heldig å få tak i WoW CE hos komplett.no. Sendte dem en mail om hvorvidt man fikk spillet til launch eller senere. Spillet skulle være hos meg før release. :w00t:

 

apollox: får du spillet med svensk cover da eller?

 

Edit: Ser at man finner CE overalt på ebay, og at det ikke lages flere av dem. Med priser helt nede i 25$ (akkurat nå vel og merke) er det vel en mulighet? Så i en annen tråd at man har umiddelbar tilgang til både EU final beta og EU release hvis man kjøper den amerikanske utgaven..

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...