christian232 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hvor finner jeg en kommandoliste til CS source, som jeg kan se og pugge kommandoer....? hvor vi adder boter kicker o.l. Har kjøpt spillet pirat, så bruker manual fulgte ikke med.,
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Prøv å skriv "cmdlist" i consoll, uten "" tegnene... Har kjøpt spillet pirat, så bruker manual fulgte ikke med., Men dette... er ikke bra!
Windoge Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Det medfølger vel ingen manual i lag med CS Source og Half-Life 2.
Ksungam Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Det medfølger vel ingen manual i lag med CS Source og Half-Life 2. han har kjøpt PIRAT! bann han da
Trygve Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Er vel litt teit å banne alle så har piratkopiere spill?
Der Kommissar Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Har kjøpt spillet pirat, så bruker manual fulgte ikke med., Litt off topic, men du har altså ikke bare et piratkopiert spill, men du har kjøpt det! Whahahaha :!:
Ksungam Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Har kjøpt spillet pirat, så bruker manual fulgte ikke med., Litt off topic, men du har altså ikke bare et piratkopiert spill, men du har kjøpt det! Whahahaha :!: hahahaha lattis :!: ok, DET burde du bannes for
christian232 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 (endret) Litt feil ordvalg. mente at jeg hadde skaffet spillet pirat. Må presisere ordbruket heretter. Her har det utvilsomt utviklet seg til en misforståelse. Veit dette er Off Topic, kutter ut slike fakta neste gang Endret 3. desember 2004 av raffegutten
Portalol Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 litt ot: Kunne tenkt meg en pirat liksom, hvor fikk du han/hun?
B4stian Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 litt ot: Kunne tenkt meg en pirat liksom, hvor fikk du han/hun? Som det står i Retningslinjene er det ikke lov å diskutere privatkopiering, warez osv.. les dem! Følger faktisk ikke med noen guide med HL2 og CS:S når jeg kjøpte det i butikken, men det ligger nok med en Read Me.txt fil, men de gidder jeg aldri lese
s_M_p Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 vel mange tror at cs er pirat siden det ikke kommer på cs... uansett har du prøvd å søke på nettet etter kommandoene du trenger ? hvis du ikke veit hva du leter etter tviler jeg på at det har noen hensikt å bytte de som allerede ligger inne :o*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå