callle Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg lasta ned Update av biosen til mitt hovedkort (ASUS A7N8X) . Det var kun en Bin. fil. hvordan installerer jeg den
ManagHead Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det er enklere å bruke asus update fra win, tror ikke du trenger å laste ned filen først da. Er ikke helt sikker for det er lenge siden jeg brukte den Hvertfall er det enklere enn å lage diskett med flash-program og så flashe fra dos.
FenrisC0de Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 bare last ned nyeste versjon av ASUS Update, fra hjemmesiden dems, så går alt fort og enkelt!
Vizla Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 når du har lastet ned asusuppdate, går du bare inn på "automatic uppdate" og "select file from drive". finner du fila du lasta ned, og velger den..
ELR Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 jeg oppgraderte bios i går. Fikk ikke til å laste ned med Asus-update. Måtte laste ned bios manuelt, og så bruke asus-update og velge install bios from file. Asus-update fant ingen bios til meg av seg selv....
callle Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 jeg oppgraderte bios i går. Fikk ikke til å laste ned med Asus-update. Måtte laste ned bios manuelt, og så bruke asus-update og velge install bios from file. Asus-update fant ingen bios til meg av seg selv.... Er asus update et program? eller mener du bare download siden dems? Syns det var litt vanskelig å update biosen må jeg si. kan du gi meg en punktlig fremgangsmåte??
ELR Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 jeg oppgraderte bios i går. Fikk ikke til å laste ned med Asus-update. Måtte laste ned bios manuelt, og så bruke asus-update og velge install bios from file. Asus-update fant ingen bios til meg av seg selv.... Er asus update et program? eller mener du bare download siden dems? Syns det var litt vanskelig å update biosen må jeg si. kan du gi meg en punktlig fremgangsmåte?? Asus update er et program som følger med på cden til hovedkortet. Når du starter dette kan du velge om du vil laste ned automatisk fra siden, installere fra fil etc. Min klarte ikke å finne ny bios automatisk. Måtte da laste ned bios manuelt fra hjemmesiden til asus, laste ned bios derfra, og så bruke asus update til å installere bios fra fil. Da gikk det knirkefritt.
callle Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Finner ikke Driver CD`n . er det mulig å finne dette på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå