Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ja, da har jeg laget et søster forum til relativt!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått fingen ut og skjønt det, jeg klarer meg ikke uten relativt.net, ngt sin kundeservice er jo helt umulig.. relativt.net har reddet meg mange ganger så nå som det er Lagt ned så ser jeg ingen mening med livet :p

neida! men jeg har laget et søster forum: www.ngtclub.tk er sikkert mange her også som har benyttet seg av relativt.net så defor så tenkte jeg og lage det forumet! Jeg har også sendt Eirk T(han som drev relativt.net) en mail fordi det hadde vært genialt om vi kunne ha kopiert matriale hans, da hadde vi hatt et nytt relativt.net! men ihverfall ta turen innom www.ngtclub.tk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk skal du ha! Bra jobba!

 

DJ-JK,

relativt.net var en uoffisiell supportside for Nextgentel. Her sto tips og triks man gjerne ikke fikk så lett hos NGT og man kunne søke hjelp der. Et godt alternativ til NGTs kundeservice!

takk skal du ha, håper på at vi blir mange nok til at vi får litt autoritet! ;) hvis vi er mange så er det litt større sjangs for at vi kan vente oss svar! så mitt tips er at dere tipser så mange dere kan!!!

Lenke til kommentar
Da var jeg med.. :)

jo flere jo bedre=) blir snart php forum! men må vente litt, først få igang webserveren min og det kommer til og ta en mnd! når jeg får opp det andre forumet så sender jeg mail rundt til alle som er registert! forøvrig så er dan99 utnevnt til min høyrehånd :p

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar

Tar nok ikke lang tid før vi har et skikkelig forum oppe å går.

 

Men som kake-fredrik sa. For at vi skal få dette til å virke, trenger vi hjelp av alle.

Så har du informasjon du vil dele med andre, post ett innlegg. Dette gjør det lettere for andre å få tak i informasjon.

 

Håper at dette kan bli en like god side som relativt.net var. :w00t:

Lenke til kommentar
Tar nok ikke lang tid før vi har et skikkelig forum oppe å går.

 

Men som kake-fredrik sa. For at vi skal få dette til å virke, trenger vi hjelp av alle.

Så har du informasjon du vil dele med andre, post ett innlegg. Dette gjør det lettere for andre å få tak i informasjon.

 

Håper at dette kan bli en like god side som relativt.net var. :w00t:

ja, mest mulig informasjon. hvis jeg ikke får svar fra Eirk T snart så får jeg vel ta en telefon :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...