Gå til innhold

Pre order wow får ce før alle de andre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toman, skulle kjøpt på EBgames på kvadrat! Fikk inn 75stykk og solgte ut på 2 timer! Hadde heldigvis prøve den dagen, så var der kl 12 og fikk de 4 av 5 siste !

Har hørt Elkjøp fikk inn i dag, men er vel kanskje utsolgt allerede?

Har også hørt at spaceworld (ihvertfall på kvadrat) fikk inn lite eksemplarer :(

Lenke til kommentar
bestilte fra spiderman kl 22:00 den 25. : JIPPI!; ME FÅR WOW!

har spiderman sendt pakken din?

nei, men leste på siden og der sto det at de skulle få flere tilsendt og at de hadde nok til de fleste. og som nevnt tideligere så får de som bestillte først, er sikret pakke. og når han som bestillte den 16 får så får jeg også

 

edit: bestillte et fra cdon i tilleg, så tar jeg den som blir send først og avbestiller den andre :)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
bestilte fra spiderman kl 22:00 den 25. : JIPPI!; ME FÅR WOW!

har spiderman sendt pakken din?

nei, men leste på siden og der sto det at de skulle få flere tilsendt og at de hadde nok til de fleste. og som nevnt tideligere så får de som bestillte først, er sikret pakke. og når han som bestillte den 16 får så får jeg også

ok, måtte bare forhøre meg. :)

Lenke til kommentar

Snakket med en selger på Spaceworld, han sa at det ikke gikk som de ble lovet. De skulle få inn flere partier og alle skulle få, men leverandøren hadde gått på en smell og de fikk ikke inn flere. Regner med dette gjelder samtlige utsalgssteder, i så fall tror jeg vi kan se langt etter pre-order pakken fra spiderman.no.. :cry:

 

Hvis noen sitter med en pakke eller to som de ikke trenger, vennligst pm meg ;)

Lenke til kommentar
Snakket med en selger på Spaceworld, han sa at det ikke gikk som de ble lovet. De skulle få inn flere partier og alle skulle få, men leverandøren hadde gått på en smell og de fikk ikke inn flere. Regner med dette gjelder samtlige utsalgssteder, i så fall tror jeg vi kan se langt etter pre-order pakken fra spiderman.no.. :cry:

 

Hvis noen sitter med en pakke eller to som de ikke trenger, vennligst pm meg ;)

Spaceworld her i byen var tomme på fredag. I dag hadde de fått inn flere pre-order kits.

Laget en ny post om det, men den er ikke helt lesbar for øyeblikket. Får se i morgen om den er oppe igjen!

Lenke til kommentar

hmm trodde de som bestillte pre order kittet automatisk fikk CE jeg, med tanke på at både Pre order kittet og CE er i limitert opplag, for meg virker det som den mest logiske måten å gjøre det på.

 

kan ta feil selvsagt er ikke førtse gang :)

 

hoved sakelig er jeg jo ute etter spillet siden det er genialt, men hadde virkelig vært flott å ha de art boka til collectors edition også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...