Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor viktig er det med søvn egentlig? Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke får nok søvn. Får vell omtrent 6-7 timer søvn i ukedagene, mens i helgene får jeg rundt 10 timer.

Er vell nok er det ikke det?

Skrevet

Disclaimer: Jeg er full

Søvn er viktig, men det merker du selv og, om du ikke presterer bra på øktene dine, og matinntaket er godt, så kan du se på søvnen. Vil vel egentlig si at du bør sikte på 8 timer søvn hver dag.

Skrevet

Jeg sover dritdårlig. Har egentlig medisiner mot det som jeg skal ta, men jeg gidder ikke fordi det er så klamt. Jeg sover sånn 5-6 timer om dagen og er våken altfor lenge. :(

Holder på å bli gærn.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Er det noen som kan måle hvor mange mL 100g Bjørn lettkokt havregryn er? Har ikke kjøkkenvekt her.

Skrevet

zma inneholder mye magnesium som gjør at du sover bedre. Du kan også spise peanøtter, det er rikt på magnesium og forøvrig også rikt på de to andre substansene du finner i zma.

Skrevet

Ikke tilegne magnesium noen slike egenskaper...

Underskudd på magnesium dekket gjennom å ta ZMA er årsaken til at NOEN opplever bedre søvn (dette inkluderer faktisk meg)...

Er verdt et forsøk så absolutt for å eliminere vekk magnesiummangel...

Skrevet

Ok.

Til erindring så tok jeg et par knebøy og markløft med 10kg på stengene i går. Har ikke hatt noe merkelig effekt på ryggen så langt så jeg tror teknikken sitter bra nå.

Hvor mye burde man øke og hvordan merker man visst man burde gi seg eller har feil teknikk?

-Balthy

Skrevet

Det er såpass lave vekter at du ikke nødvendigvis merker vondt ved feil utførelse. Film utførelsen og legg ut her (eller se og sammenlign med det du lærer i f.eks So You Think You Can Squat av EliteFTS).

Skrevet

Eneste måten er å filme da altså.. Heh. Jeg får vel gjøre det etterhvert da..

Hvordan burde jeg plassere kamera. Dead silhouette eller bak, på skrå osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...