Gå til innhold

Hvilken skjerm skal jeg kjøpe?


sull

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg en ny skjerm...

Akkurat nå har jeg en gammel CRT skjerm som jeg tenkte jeg skulle bytt mot en LCD skjerm.

Den nye skjermen skal for det meste brukes for spilling (FPS spill), så lav responstid er et must.

 

Den skjermen jeg tenkte jeg skulle kjøpe var en NEC 1770NX, som er en super skjerm til ca 3000-3500 kr.

 

Det jeg lurte på var om dere hadde noen erfaringer med denne skjermen ?, og om dere hadde noen forslag til annen 17" skjerm som dere syns er bedre enn denne?

 

Takker for alle svar :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du ha en LCD-skjerm da?

Hvofor ikke?

 

jeg vil ha en for det er bedre bilde på en LCD skjerm enn en CRT, med tanke på farger osv..

Jeg vil ha en pga det er tøft

jeg vil ha en for det tar mindre plass...

For å fylle ut enda mer,

Den er bedre for øynene

Trekker mindre strøm

Ingen flimmer

Reagerer ikke på stråling

Er mye mere også

Lenke til kommentar
Reagerer ikke på stråling

Men LCD-skjermer reagerer derimot kraftig på magnetisme etter hva jeg har hørt... Noen reagerer faktisk på forskjellige sorter stråling også...

 

Hei, jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg en ny skjerm...

Akkurat nå har jeg en gammel CRT skjerm som jeg tenkte jeg skulle bytt mot en LCD skjerm.

Den nye skjermen skal for det meste brukes for spilling (FPS spill), så lav responstid er et must.

 

Den skjermen jeg tenkte jeg skulle kjøpe var en NEC 1770NX, som er en super skjerm til ca 3000-3500 kr.

 

Det jeg lurte på var om dere hadde noen erfaringer med denne skjermen ?, og om dere hadde noen forslag til annen 17" skjerm som dere syns er bedre enn denne?

 

Takker for alle svar :woot:

 

Jeg har etter hvert hørt delte meninger om Samsung SyncMaster 710N TCO99 TFT 17" LCD og 710T-modellen, men jeg har 710N-modellen og er kjempefornøyd med den. Jeg har ikke sett på NEC-skjermen din, men her kan du i hvert fall se litt mer på de skjermene jeg nevnte...

Lenke til kommentar
Reagerer ikke på stråling

Men LCD-skjermer reagerer derimot kraftig på magnetisme etter hva jeg har hørt... Noen reagerer faktisk på forskjellige sorter stråling også...

 

Hei, jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg en ny skjerm...

Akkurat nå har jeg en gammel CRT skjerm som jeg tenkte jeg skulle bytt mot en LCD skjerm.

Den nye skjermen skal for det meste brukes for spilling (FPS spill), så lav responstid er et must.

 

Den skjermen jeg tenkte jeg skulle kjøpe var en NEC 1770NX, som er en super skjerm til ca 3000-3500 kr.

 

Det jeg lurte på var om dere hadde noen erfaringer med denne skjermen ?, og om dere hadde noen forslag til annen 17" skjerm som dere syns er bedre enn denne?

 

Takker for alle svar :woot:

 

Jeg har etter hvert hørt delte meninger om Samsung SyncMaster 710N TCO99 TFT 17" LCD og 710T-modellen, men jeg har 710N-modellen og er kjempefornøyd med den. Jeg har ikke sett på NEC-skjermen din, men her kan du i hvert fall se litt mer på de skjermene jeg nevnte...

LCD reagerer IKKE på magnetisme...!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...