Gå til innhold

Ødeleggende effekt av sprit?

co2

Anbefalte innlegg

For noen uker siden, så drakk jeg meg skikkelig full på sprit og øl å husker minimalt av hva som sjedde.

Og så har det seg slikt at etter det så smaker Cola bittert, det samme gjelder tannkrem(Jordan,vanlig)

Smaken er ganske lik på begge å har liksom ødelagt alt med cola :no:

Noen som fatter hva som her sjedd? :hm:

Videoannonse
Annonse

Merkelig det her med Cola... en kamerat av meg synes colaen hans smakte vaskepulver (!) hver gang han spiste kebab. Først ble han mistenksom mot innehaverne, men det viste seg at det hadde noe med at han hver gang bestilte ekstra sterk, og smaksløkene ble påvirket av dette og ga ham inntrykk av vaskepulver-smak... sprøtt :p

Jeg blandet med Sprite første gangen jeg drakk meg drita full. Hadde èn flaske hvor jeg hadde x-antall forskjellige typer sprit oppi, da jeg hadde robbet barskapet til pappa. Etter denne lite vakre fyllekulen kunne jeg ikke drikke Sprite uten å få brekninger, dette varte i ca. 1 år. Deretter ble jeg mindre og mindre "allergisk" mot Sprite, og etter 3-4 år var det ikke noe problem å drikke det.

Bare ha litt tålmodighet så vil lysten på Cola komme tilbake, vil sikkert ikke ta så lang tid som 3-4 år.

Endret av KrageV
Jeg blandet med Sprite første gangen jeg drakk meg drita full. Hadde èn flaske hvor jeg hadde x-antall forskjellige typer sprit oppi, da jeg hadde robbet barskapet til pappa. Etter denne lite vakre fyllekulen kunne jeg ikke drikke Sprite uten å få brekninger, dette varte i ca. 1 år. Deretter ble jeg mindre og mindre "allergisk" mot Sprite, og etter 3-4 år var det ikke noe problem å drikke det.

Bare ha litt tålmodighet så vil lysten på Cola komme tilbake, vil sikkert ikke ta så lang tid som 3-4 år.

Uuuuuugh :lol:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...