Gå til innhold

Hjelp! Har ustabile drivere til Club3d 6800LE.


Arco

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med mitt problem? Har akkurat byttet hovedkort å skjermkort.(Har formatert først) Skjermkortet er et Club 3d 6800LE. Installerer drivere til dette kortet, men windows blir ustabilt som bare det. Måtte gå i sikkerhets modus, for å komme inn i windows, og deretter avinstallere driverne. Når maskinen starter kommer maskinen til oppstarts siden til windows, deretter blir skjermen svart, og slår seg av. Fikk opp feilmelding i windows om at driverne gjorde systemet ustabilt, og anbefalte meg å få tak i oppdateringer til skjermdriverne. Noen som har hatt et lignende problem, eller kan komme med forslag som fikser dette problemet? evt. hvor jeg kan laste ned oppdateringer til skjermdriverne.

 

På forhånd tusen takk for alle svar som løser dette ganske så irriterende problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

test minnet med memtest86. Hadde masse problemer med et 6800le kort. Så bytta jeg psu ominsllerte windows og div drivere et utall ganger. Så fant jeg på å teste minnet - viste seg at det var en del feil på den ene brikka. Tok det ut - probleme forsvant (eller så godt som). bare surt at jeg må leve med bare 512 mb nå :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...