Gå til innhold

Siden min vises ikke i Opera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

bare sa fra jeg ;)

Eneste som kommer opp i opera er en FÆL, grønn bakgrunn uten tekst...

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Kan det ha noe med at du har <title> på to linjer?

har ingenting å si det ville jeg tro..

Skrevet

Nå bruker jeg Opera 7.60 beta.. og her ser siden helt grei ut den.

Men ting som jeg syntes var merkelig i CSS'en. Du har position: absolute; i alle DIV'ene dine som #top, #meny, .hoved og .validator. Disse kan du fjerne siden du ikke trenger dem eller bruker dem.

Skrevet

er fremdeles i opplærings fasen, så koden er egentlig bare et herlig søl. men jeg skal se på det. takk for all hjelp. har lært mye nytt i dag

Skrevet (endret)

Skrur jeg av stilarket på opera, vises innholdet, så html er ok, problemet ligger i css, fonten hadde ingenting å si når jeg skifta i alle fall. orka ikke lage ny css(ikke at jeg har tid nå heller), men så du hadde mye RART der, prøv å lag den om, og bruk float istedet for absolute position. scrollbar-color er også evil ;)

Men, bare til å teste mer, så blir det nok bra, gjorde masse rart i førsten selv, men ting faller på plass etterhvert skal du se :)

EDIT: En annen ting, sjekk hjemmesidene på folkene her i WDS, se hvordan deres sider er bygd opp, både html og css, kan lære utrolig mye av det ^^

Endret av arthoz
Skrevet

jeg fikk til det med Opera. Aner ikke hvordan, men det funket

men så kommer det selvsagt opp en ny feil. hvis du åpner siden i IE så er det ulik farge på bildene og resten av siden. dette ser du lett på logoen og bildet bak knappene i menyen. disse skal ha fargen #8B9993

Siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...