Gå til innhold

Sniktitt på Nintendo DS (DS)


Anbefalte innlegg

Det gir deg muligheter som bare tastatur og mus kan matche. FPS er for eksempel helt overlegent på DS.

Det er jo et godt poeng. Det blir spennende å se hvor bra den fps-styringen funker i praksis når konsollen blir tilgjengelig her på berget, jeg skal i allefall helt klart teste den ut i fps-spill når jeg får sjansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja desverre, jeg fult klar over at den kun er tilbakekompatibel med GBA spill. Han jobber i Nintendo så han vet en hel haug om maskinen, han vet nok mer om maskinen og dens fremtid en de fleste av oss her på forumet og de fleste andre forumer.Han fikk også testet den en stund før release date og alle blader fikk den.

 

Etter han testet møtte jeg han,han var så overbegeistret når han fortalte meg om maskinen og sa at jeg MÅTTE skaffe meg en fra USA. Det er utrolig lettvint for meg fordi jeg har familie og greier derifra, jeg har alltid handlet game boy systemer fra USA jeg må bare si at jeg tror ikke jeg har gledet meg så mye før. Denne Game Boyen har så mye ny og sansynligvis kommer til å bli en helt revelusjonerende teknologi. Det kommer til å være jul i stua her når jeg får min DS og SM64DSi hus. Kanskje jeg får den i morgen eller i på onsdag. Håpe Håpe. :roll:

 

Nei jeg var overbevist forlengst. Denne spill konsollen er og blir bare helt utrolig.

 

Den "greia" du refererer til Xvani, er en utrolig spillkonsole og jeg syntes du kan lære deg navnet på den. Navnet til "greia" er Nintendo DS. :D

Endret av TeSp
Lenke til kommentar
Spesiell innledning...

 

skrivefeil: En egen inngang for mikrofon er inkludert, og en kan jo bare spekulere i hvilke muligheter dette vil gi oss. En innebygd mikrofon er også på plass,

 

?

 

 

ellers flott. Den greia er mer enn bare en konsoll ass!

Altså, den har både egen integrert mikrofon og minijack inngang for ekstern mikrofon. (regner jeg med at det skal bety)

Lenke til kommentar

Altså, den har både egen integrert mikrofon og minijack inngang for ekstern mikrofon.  (regner jeg med at det skal bety)

Korrekt. En inngang og en innebygd mikrofon.

 

Edit: Nesten korrekt kan vi vel si, det er ikke en minijack, men en firkantet kontakt. Den kan skimtes på dette bildet (ned og til høyre for den grønne dioden): http://gamer.no/bilde.php?produktid=17764&...ntendo_ds/6.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...