Deadringer Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 hei jeg har nettopp prøvd cheatene til hl2 det som jeg likte dårlig var at likene(soldatene jeg dreper)blusser opp i en rar liten hvit flamme og forsvinner! dette var rart. det skal jo ikke være sånn! noen som veit hvordan jeg kan få fixa dette?
robB Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Det samme skjer hos meg og. Grunnen er at du har den blå graviti gun'ern. Vist du ikke har den så skal det ikke skje.
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 dah! fuck heller! det er jo den som er morsom å bruke!
robB Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Dei forsvinner ikke når du tar dei med Den blå graviti gunen? Dei forsvinner bare når du skyter dei med pistol osv, eller skyter ting på dei, sant?
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn
chokke Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn for det er sååååå realistisk å ha noe som plukker opp ting med en stråle og kaster den vekk ?
Gromle Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn for det er sååååå realistisk å ha noe som plukker opp ting med en stråle og kaster den vekk ? Magneter gjør jo det, så ja det er realistisk.
Mira Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Magneter gjør jo det, så ja det er realistisk. Hmmm, merkelig at ingen har laget en gravity-gun da...
Playmofetish Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Akkurat samme problem her. Likene forsvinner med en gang jeg skyter på dem. Da har jo den armbrøsten mistet hele meningen. Det kule der er jo å nagle fast Combine til veggen. Men er det noen som har prøvd å drepe personer som er med i handlingen med blå grav gun? Det er morsomt, da suger du ut masse kopier, mens personen står der fortsatt.
robB Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Akkurat samme problem her. Likene forsvinner med en gang jeg skyter på dem. Da har jo den armbrøsten mistet hele meningen. Det kule der er jo å nagle fast Combine til veggen. Men er det noen som har prøvd å drepe personer som er med i handlingen med blå grav gun? Det er morsomt, da suger du ut masse kopier, mens personen står der fortsatt. Det er morsomt ja :!: !
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Akkurat samme problem her. Likene forsvinner med en gang jeg skyter på dem. Da har jo den armbrøsten mistet hele meningen. Det kule der er jo å nagle fast Combine til veggen. Men er det noen som har prøvd å drepe personer som er med i handlingen med blå grav gun? Det er morsomt, da suger du ut masse kopier, mens personen står der fortsatt. Kult!!!! Må prøve det på Barney
grungewhore Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 er vel heller ikke så realistisk at mannen drasser rundt på en 10-11 våpen mens han springer rundt å skyter på folk.. men kanskje han har en trillebag han drasser med seg... sannelig om jeg vet...
Cruento Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn for det er sååååå realistisk å ha noe som plukker opp ting med en stråle og kaster den vekk ? Magneter gjør jo det, så ja det er realistisk. Er en kommode magnetisk?
chokke Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn for det er sååååå realistisk å ha noe som plukker opp ting med en stråle og kaster den vekk ? Magneter gjør jo det, så ja det er realistisk. Er en kommode magnetisk? og en PLASTflaske?
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn for det er sååååå realistisk å ha noe som plukker opp ting med en stråle og kaster den vekk ? Magneter gjør jo det, så ja det er realistisk. Er en kommode magnetisk? og en PLASTflaske? Eller en dataskjerm?(dr. Kleiners lab...)
chokke Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 ja men det er synd de forsvinner i det hele tatt Det blir ikkje realistisk når dei forsvinn for det er sååååå realistisk å ha noe som plukker opp ting med en stråle og kaster den vekk ? Magneter gjør jo det, så ja det er realistisk. Er en kommode magnetisk? og en PLASTflaske? Eller en dataskjerm?(dr. Kleiners lab...) eller et organisk materiale?
robB Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Ikke begynn med det Quote greiene, det er så irriterende
Roarm Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Heter ikke anti gravitygun- ettellerannet fordi det har noe med magnetisme å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå