Gå til innhold

Når er den endelige datoen satt til i WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er grunnen til at ingen vil ha shaman med på laget?

De fleste grupper søker folk som kan heale dem, men shaman er 100% damage basert karakter. Større sjangs for å få bli med i grupper hvis du er for eksempel druid, priest eller paladin. Men så finnes det jo grupper som trenger litt damage også, og da er vel shaman første til å få bli med i gruppen :)

du vet at shaman har heal? de kan også resurrecte andre. De er ikke en 100% damage basert karakter

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva er grunnen til at ingen vil ha shaman med på laget?

De fleste grupper søker folk som kan heale dem, men shaman er 100% damage basert karakter. Større sjangs for å få bli med i grupper hvis du er for eksempel druid, priest eller paladin. Men så finnes det jo grupper som trenger litt damage også, og da er vel shaman første til å få bli med i gruppen :)

Qué?

Shamanen kan da heale, han kan også resurrecte. Jeg synes det var en drøm å ha en shaman på laget jeg.

Edit: skrivefeil

Endret av Djevlen
Skrevet
Jeg tror nok ikke det er opp til "noen glupe hoder" å fyre opp en server eller to når de føler for det. Før open beta kommer i gang skal for eksempel closed avsluttes. Den kjører fortsatt for fullt. Det er ikke en liten sak å "hive opp en server". Det koster dem ganske mye å ha serverne kjørende. Det er selvsagt ikke noe de tar veldig lett på. Trolig kommer de til å kjøre et par-tre uker for å få stresstestet. Slik tilfellet var med den amerikanske open betaen. Men, vi får se. Blizzard sier som sagt "en gang i desember".

Ett par-tre uker med stress test?? USA kjørte tre dager stress test, lukket ned serveren en dag. Kjørte opp open beta, så var det 10 dager med open beta. Lukket den ned igjen i 5 dager før det var release den 23. november. Det skulle bli ett par-tre uker fra totalt fra de lukket closed beta - til de åpnet for retails.

Håper de klarer å komprimere euro releasen enda mer. Det jeg ihvertfall ikke tror er en release før juleferien. Mest sannsynlig vil vel det ikke bli gjordt så mye arbeid fra Blizzard fra 24. des til 2. januar - forhåpentligvis så mye at serverne ihvertfall holder koken kanskje.

Ble litt paff da jeg så at de fortsatt sender ut closed beta plasser til folk. I såfall er det kanskje enda en stund til vi kan begynne final. Irriterende egentlig med hensyn til at de fleste final pakkene sikkert er revet vekk til nå. Men men, er det en ting jeg har lært meg når det gjelder Blizzard så er det at tålmodighet er en dyd, og at informasjonen blir presset gjennom i ørsmå mengder gjerne litt senere enn tidligere.

Skrevet
De sa dem begynner i midten av desember... og spillet kommer ut tidlig i Januar.

zZz

Mange som tydeligvis ikke orker å lese blizzard sine posts engang her.

Februar er sagt som release date.

Desember er sagt som final beta startup.

Hvor mye stresstest som er required er troligvis estimert faktisk behov kontra ny-evaluert behov , closed sv. open beta europe shock-opening measure vs. EQ2.

Tenk selv , keep yar googles open , and smell da homace..

*sniff sniff* Oh yea , nuttin smells like a fried orc or Tauren at sunset !

Skrevet (endret)
De sa dem begynner i midten av desember... og spillet kommer ut tidlig i Januar.

zZz

Hvor mye stresstest som er required er troligvis estimert faktisk behov kontra ny-evaluert behov , closed sv. open beta europe shock-opening measure vs. EQ2.

hmmmmmm. de har også sakt at Januar er måneden spillet kommer ut, men vi får se når den tid kommer :roll:

Endret av Kulor
Skrevet (endret)

zZz

hmmmmmm. de har også sakt at Januar er måneden spillet kommer ut, men vi får se når den tid kommer :roll:

2 offisielle utsagn :

1: Early 2005

2: February

:tease:

nevertheless tror jeg vi alle er enige om jo bedre jo før og/eller omvendt..

Så kan luseplukkerende debugge etterhvert....

Edit=>Trykkleif

Endret av kongetits
Skrevet
Og en ting til: Hvorfor gidder ingen grupper ha med shaman på laget sitt? :hmm:

Gidder ingen grupper det? Hvor lenge har du spilt og prøvd å være med i en gruppe da? Jeg er sikker på at masse grupper tar gjerne med en Shaman, hvis de ikke leter etter en Warrior eller noe slikt da :)

PS! Vi må klare å raide Onyxia i løpet av Final Beta  :thumbup:

Hehe, jeg vet ikke om du mente det som en spøk eller ikke, men det kommer aldri til å skje. For å i det hele tatt ha en liten sjanse så må dere være 40stk lvl 60 folk, og jeg tviler på at noen i det hele tatt klarer å bli så høy lvl i open beta.

Skrevet
2 offisielle utsagn :

1: Early 2005

2: February

:tease:

nevertheless tror jeg vi alle er enige om jo bedre jo før og/eller omvendt..

Så kan luseplukkerende debugge etterhvert....

Edit=>Trykkleif

Du har ikke en liten link som kan støtte den påstanden om februar? Dette var nytt for meg nemlig..

Skrevet (endret)
PS! Vi må klare å raide Onyxia i løpet av Final Beta  :thumbup:

Hehe, jeg vet ikke om du mente det som en spøk eller ikke, men det kommer aldri til å skje. For å i det hele tatt ha en liten sjanse så må dere være 40stk lvl 60 folk, og jeg tviler på at noen i det hele tatt klarer å bli så høy lvl i open beta.

He he... vet.. Så akkurat den syke raiden mot dragen. De tok vel ca 1/10 av livet. Selfølgelig køddet jeg, men det hadde jo vært gøy å se hvor mye han hadde eid oss :thumbup:

Foresten: Den dragen som er 10 ganger bedre, Hvor befinner den seg?

Er ikke sånn at når den dragen er død, får alle på serveren tilgang til et nytt område? :hmm:

PS! Snakka med spaceWorld i går; de sa at betaen startet nå til Onsdag... I morgen :dribble:

Endret av Kulor
Skrevet
Når kan jeg begynne å lage en acount til open betaen?

Når open beta starter. ;)

Så vi må lage ny account igjen? bah... for et mas, blir jo sliten av og sjekke blizzard flere ganger daglig for å vite når betaen er startet.

Hm. På US-serverene fikk folk med kontoer i closed beta beholde disse kontoene (m/characters? Usikker...) over i open beta. Kanskje det skjer likedan på Euro-serverene? Ikke at det gjør meg stort, da jeg ikke har closed beta account, men.. ;)

Skrevet
Du har ikke en liten link som kan støtte den påstanden om februar? Dette var nytt for meg nemlig..

Hmm , tydeligvis har jeg ikke det lenger , trodde det stod i en press release , har lest gjennom de nå , finner det ikke igjen.

Må ha stått i en context i forbindelse med US release , det var på det tidspunktet jeg snappet det opp. Husker dette godt i og med jeg hadde en illusjon om at det var snakk om dager , max uker før euro-release , reagerte kraftig ( les dengte kona , misbrukte katten osv.) når jeg leste februar...

Uansett er det old news , vi forholder oss til early 05 , optimistiske som vi er :ohmy:

Skrevet

PS! Snakka med spaceWorld i går; de sa at betaen startet nå til Onsdag... I morgen :dribble:

Spaceworld vet jo ingenting om når betaen starter. Dette er sagt mange ganger tidligere i diskusjonene her at det bare er blizzard som vet når den starter, og det er ikke vits i å høre på noen andre..

Hadde betaen startet imorgen tipper jeg at closed beta hadde vert ferdig, det er den ikke.

Skrevet (endret)

Spaceworld vet jo ingenting om når betaen starter. Dette er sagt mange ganger tidligere i diskusjonene her at det bare er blizzard som vet når den starter, og det er ikke vits i å høre på noen andre..

Hadde betaen startet imorgen tipper jeg at closed beta hadde vert ferdig, det er den ikke.

Vet ikke jeg... han fyren som jobber der er jo en "No life" dude, og det virka som han hadde peiling også... gav meg mye nyttig info :thumbup:

Endret av Kulor
Skrevet
Ett par-tre uker med stress test?? USA kjørte tre dager stress test, lukket ned serveren en dag. Kjørte opp open beta, så var det 10 dager med open beta. Lukket den ned igjen i 5 dager før det var release den 23. november. Det skulle bli ett par-tre uker fra totalt fra de lukket closed beta - til de åpnet for retails.

Vel, poenget her er at hele den amerikanske åpne betaen var en stresstest. De kjørte med dobbel befolkning på serverne for å stressteste ytterligere enn de gjorde i den vanlige "stresstesten" de kjørte noen dager. Skal ikke se helt bort fra at vår åpne beta også blir en slik massiv stresstest over flere servere.

Vet ikke jeg... han fyren som jobber der er jo en "No life" dude, og det virka som han hadde peiling også... gav meg mye nyttig info :thumbup:

Kan ha så lite liv han bare vil, men han kan på ingen måte vite når betaen begynner. Han hadde vel fått med seg i desember og gått ut fra at det var fra 1. desember (noe Blizzard aldri har sagt).

Skrevet

Open betan har jo for ikke lenge siden sluttet i Amerika.....så på når noen av kompisene spilte det når jeg var på LAN for noen uker siden....så ganske kult ut....

Skrevet

Har aldri vært med på noen betaer før så vet ikke helt åssen jeg gjør det, men må man betale? Må man legge inn info om VISA og sånn?

Kan man bruke mastercard??

Har veldig lyst til å være med. Må man søke om plass eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...