Deadringer Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 hei. jeg har klart å slette hl2 svavene mine(formatering) og vil komme fort tilbake dit hvor jeg var. hvordan vil jeg klare det? jo! cheats! men jeg hakke peiling på hvordan det skal gjørras, så kan noen gi meg en god forklaring?
chokke Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) hva med å bruke trådene som er lagd???? hva er gaklt med denne? Endret 28. november 2004 av chokke
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 jeg har nettopp prøvd den, men fikk ikke til "blå grav gun" koden. det er den jeg helst vil ha!
Zeph Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 jeg har nettopp prøvd den, men fikk ikke til "blå grav gun" koden. det er den jeg helst vil ha! HÆ? Du vil først hoppe fram til der du var, så vil du ha gravgun, men får den ikkje til å virke? Post i den tråden, trenger ikkje ny tråd for kvar kode
chokke Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 du skriver sv_cheats 1, så map (det du vil ha på citadel), så tar du changelevel (dit du vil) så tar du impulse 101. Da har du den.
robB Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) jeg har nettopp prøvd den, men fikk ikke til "blå grav gun" koden. det er den jeg helst vil ha! Får å få til den blå gravit gun, er du nødt til å komme til den plassen du får den først, vist du ikke har kommet til den plassen du får den, så kan du ikke ha den. Uansett med cheats. Endret 28. november 2004 av robB
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Du kunne jo bare spurt noen andre om de hadde en save fil på lager.
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 har gjordt det. sjekk "hl2 svae game" posten min du
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 har gjordt det. sjekk "hl2 svae game" posten min du Ingen som ga deg en save game fil da? Synd. Hvor var du komt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå