ChalStye Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan får jeg kjøpt wide body kit? jeg kjørte de 5 lapsène med sluttkisen i går, men jeg får alikavel ikke lov å kjøpe det i noen av body shopsene. og når jeg trykker på t å ser på stasene mine står det at jeg bare er 62% ferdig, hva må jeg gjøre for å få 100%? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 ta outrun race. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 28. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 De oransje pil som kjører rundt byen, så trykk Enter når det ringer nær bilen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 jeg tok så mange outrun-races at jeg ikke får ta flere, ikke engang i Free RUn under Quick Race. Men noen wide body kit så jeg lite til... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 hvor mange outrun tok du ? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Man må ta Outrun løpa før man har kjørt løpet mot ka...kal...kaleb...kal...kalim... siste "bossen"(husker ikke navnet). Forsåvidt ingen vits å ta løp til 100% da man ikke får noen form for gevinst av det Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Aha, nå forstår jeg Hvor mye igjen ? Lenke til kommentar
SjeiK1 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Man må ta Outrun løpa før man har kjørt løpet mot ka...kal...kaleb...kal...kalim... siste "bossen"(husker ikke navnet). Forsåvidt ingen vits å ta løp til 100% da man ikke får noen form for gevinst av det lol... pent.. får man ikke wide body kits hvis man ikke har tatt alle outruns før man har tatt han sistebossen? er ikke det litt teit a? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 hmmm kanskje jeg må starte en ny kariere, kom til 70% da jeg ble ferdig, brydde meg ikke om outruns engang + at jeg ikke har klart og unlocke alle banene Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 hvor mange outrun tok du ? Vet ikke, men jeg tok en god del. Jeg ligger på ca 50%, så noen Kalim har jeg ikke kjørt mot tror jeg. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 hvor mange outrun tok du ? Vet ikke, men jeg tok en god del. Jeg ligger på ca 50%, så noen Kalim har jeg ikke kjørt mot tror jeg. Vet det er gammel post men For hver stage du er i må du kjøre mot så mange orange piler at de ikke er flere....Når du kommer til neste stage gjør du det samme... Jo flere du kjører mot, jo mere ting får du.. Hvis stage 1 og 2 har du ikke gjorte mot orange piler, Hvis du vil ha 100% så Bare å lage ny profil det. Og For hver "by" du åpner mot orange piler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå