Julebrus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har nettopp satt sammen min nye datamaskin. EPoX 9NDA3 nForce 3 Ultra AMD Athlon 64 3200+ Windows XP servicepack 1 Alt funker bortsett fra internettilkoblingen, når jeg klikker på statuslinja har den skrale 1.2 kbps som hastighet. Har prøvd mye rart men siden jeg er litt grønn på dette finner jeg ikke ut hva som er problemet. Datamaskinen min er tilkoblet et ADSL-modem, og jeg har 1024 inn og 512 ut. Når jeg klikker på nettverkstilkoblinger har jeg to enheter, Lokal tilkobling og 1394-tilkobling. trodde jeg bare hadde ett nettverkskort jeg, skjønner ikke dette jeg. HJELP!! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 1394-tilkoblingen er firewirekontrolleren. XenZor Lenke til kommentar
Julebrus Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ingen som har noen anelse om hva problemet kan være? Lenke til kommentar
dogger Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvis du har et trådløst nettverkskort så er det kansje dårlig signal fra ruteren.. sjekk avstand/hindringer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå